Wisselen apperatuur

  • 6 oktober 2017
  • 2 Reacties
  • 756x Bekeken

Samen met de Ziggo winkel hadden wij besloten om ons abonnement aan te passen. E.e.a. vanwege de reeds wat oudere apparatuur waardoor de door ons gewenste aanpassing niet meer kon.
Ons verzoek was een kleine Media Box met los modem. Kreeg een keurige bevestiging en een verzoek tot leveren. Op het leververzoek was een mogelijkheid voor het leveren op een andere dag. (Wat wij deden). Helaas kregen wij reeds de volgende dag de bestelling. Dit bleek echter een grote Media box te zijn. Om het niet ingewikkelder te maken hebben we die maar gehouden. De retour doos kregen we een dag later maar was eigenlijk niet geschikt om de spullen te retourneren. Met wat kunst en vliegwerk hebben we alles er in gekregen.
Het installeren van de box volgens de instructies gedaan. In de handleiding staat echter niet dat je Ziggo moet bellen om de internet en telefoon kant box te activeren. Dit koste ons onnodig veel test en zoek werk.

Hopelijk kan Ziggo deze punten verbeteren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Dank voor je bericht, dit kan een aantal anderen ook weer op weg helpen.
Reputatie 7
Welkom op de Community, J. Hendriks! Hier is zeker het één en ander te verbeteren. Bedankt voor je aangedragen punten.