Ik heb de Mods extra gewezen op dit Topic. Dan komt er eerder iemand langs, maar, let op, het is vakantietijd & bovendien nu weekend.
Mijn opinie.
Je gemotiveerde verzoek voor preventieve verplaatsing van de kast is hier in het belang van Ziggo & alle klanten die aan de wijkkast hangen.
Ziggo moet de kast wel of niet gaan verplaatsen en voor evt kosten opdraaien.
Max the Bulldog: je hebt m.i. nu al meer dan genoeg gedaan in het algemeen belang.
Dat je, als het probleem meldende klant, in dit geval een offerte zou moeten gaan aanvragen bij mijnaansluiting, vind ik al een wat opmerkelijke procedure.
Misschien heeft de Helpdesk niet goed begrepen hoe de vork hier precies in de steel zit. Verplaatsing van een kast kan immers ook uitsluitend eigen belang betreffen. Dat is een andere kwestie, die je inderdaad zelf moet regelen en de kosten zijn dan voor de klant.
Het eind van het lied kan worden, dat Ziggo niet laat verplaatsen en dus het risico op ergere gevolgen neemt. Dat moet dan maar zo zijn.
Dat je dan zelf zo nu en dan de kast weer recht moet gaan zetten, of Ziggo erover moet bellen, vind ik een pijnlijke situatie.
Gratis abo, misschien?