Welke software updates wil jij/mis jij die de NEXT box nog beter maken?

• 7 juli 2019
  • 9 Reacties
  • 225x Bekeken

De nieuwe NEXT box is een mooie box die onwijs fijn werkt en veel irritaties van de Horizon/XL box oplost. Toch kan het beter en mooier met goeie software updates en integraties van nieuwe functies.

Welke nieuwe functies wil jij om de NEXT box nog beter en mooier te maken?

Hopelijk lezen de ontwikkelaars van Ziggo mee en kunnen ze onze wensen inwilligen 🙂

9 Reacties

Zelf zou ik graag een spotify app toegevoegd willen hebben die te openen is met stembediening zodat je via spotify je muziek kunt luisteren.

Ook een integratie met bv Siri, google assistent maakt de box nog beter. Zo kun je ook appe bedienen met je stem (wat nu niet lukt, je kunt nu alleen apps openen). En hoe mooi zou t zijn als via de stembedieningintegratie met Siri en google assistent de robotstofzuiger, lampen en luidsprekers ook bediend kunnen worden:-)
Chromecast ondersteuning zou wel makkelijk zijn om op andere TV verder te kijken zonder App
Zorg eerst maar is dat ie fatsoenlijk z'n standaard dingen uitvoert. Sinds die 4.17 update ontkoppelt de AB elk hondsgezeik mijn soundbar
Om wensen te verzamelen of op issues in te gaan, zijn er al zat andere Topics in de rubriek voor de Mediabox Next.
Het verhoogt het overzicht voor niemand als je een eigen Topic hierover gaat aanmaken.
Waar of wat je ook schrijft maakt niks uit. Word toch als een halve gare behandelt bij ziggo. Nergens doen ze iets aan. Op dit forum niet....monteurs weten het niet...en telefonisch sturen ze je van het kastje naar de muur!!!
Wat is het probleem dan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Het hoort niet dat er niet geluisterd wordt.
Ik zie dat je op de Community bezig bent geweest in Topics over de Next. Details bekeek ik niet.
Als het om kwesties met de Next gaat, dan wordt er best geluisterd, maar een oplossing kan soms nog flinke tijd op zich laten wachten.
Dat moet dan wel duidelijk worden gemaakt, natuurlijk.
So, what's up?
Ik zou het prettig vinden als de radiozender waar ik naar luister niet een aantal keren per dag op een televisiezender overspringt.
Nog een wens: Na de laatste update kan je CEC van de Next uitzetten. Maar dat lost mijn probleem niet op. Ik vind het plezierig dat de Next, de soundbar en de tv aangaan als ik wil tv kijken. Dat wil ik zo houden.Maar als ik radio wil luisteren gaat ook de tv aan. En dat wens ik niet.Dat moet toch met de knoppen op de afstandsbediening te regelen zijn ?
Reputatie 5
Badge +8
Waar of wat je ook schrijft maakt niks uit. Word toch als een halve gare behandelt bij ziggo. Nergens doen ze iets aan. Op dit forum niet....monteurs weten het niet...en telefonisch sturen ze je van het kastje naar de muur!!!

AB probleem Next i.c.m. Sony Soundbar (info net uit jouw topic gevist).

Welk merk/type tv en soundbar heb je?

Reageer