Vraag

Uitbreiden Kabel TV met SD zenders

• 3 november 2019
  • 6 Reacties
  • 325x Bekeken

@Lycke Ziggo

Steeds vaker komt het voor dat bij zenderwijzigingen de SD variant in het Kabel TV abonnement wordt opgenomen zoals het geval bij Spike, RTL Z en FOX. En Cartoon Network is nu ook met de SD variant in het Kabel TV abonnement gezet? De HD varianten worden dan opgenomen in het TV Standaard / Movies en Series XL abonnement of de SD variant als er geen HD variant voorhanden is. (Family7, ONS, NPO Extra).

Daarom mijn vraag of jullie dan ook de andere SD varianten kunnen toevoegen aan het Kabel TV abonnement als er ook een HD variant van beschikbaar is. Het gaat o.a. om SBS 9, History, 24Kitchen, XITE, REVOLT, Vice TV en ID. Dan kunnen we die ook op de slaapkamer kijken zonder smartcard / CI+ module ;-)

Wellicht dat je dit intern kunt doorgeven?

Alvast bedankt!

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik stuur even een tag naar @Lycke Ziggo 

succes!

@Willem-A bedankt! Blijkbaar had ik niet goed gedaan. ;-)

O, van het weekend was Cartoon Network nog ongecodeerd in SD te ontvangen, maar is nu weer verdwenen? Maar goed, de vraag blijft hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +19

@Willem-A bedankt! Blijkbaar had ik niet goed gedaan. ;-)

Geeft niets. Moet je ook maar net even weten. Maar zij of een ander zal s.s.m. reageren. 

Reputatie 7

Hey @Simon1979 . Welkom hier! 

Ik kan de suggestie/wens natuurlijk altijd doorgeven, dus dat doe ik gelijk! Persoonlijk heb ik (uiteraard) niet de mogelijkheid de abonnementen zomaar aan te passen. Wie weet wordt het opgepakt! 

@Lycke Ziggo dank je wel! Zou idd fijn zijn als dit wordt opgepakt. ;-)

Ik zou niet weten waarom zowel een SD als HD variant gecodeerd zou moeten zijn van een zender, vandaar mijn vraag. Afwachten dus.

Reageer