Appeltjes

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

TV gids ZiggoGo

Is er een mogelijkheid om de volgorde TV kijken en TV & Replay te wisselen zodat de complete gids direct zichtbaar is en niet de lijst van zenders (programma’s) die nu lopen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Appeltjes 

Helder! Je krijgt inderdaad na het klikken op TV en Replay eerst de informatie van wat er op dit moment is te zien bij TV-kijken. Je moet dan echt klikken op het vakje TV en Replay naast TV Kijken om de volledige programmering te zien. Ik begrijp dat jij dit liever andersom zet. Ik zet je feedback door naar onze ontwikkelaars. Mogelijk dat zij dit in de toekomst bij voldoende animo gaan wijzigen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Appeltjes 
Ik begrijp de vraag niet helemaal. Wat bedoel je precies met het omwisselen? De volgorde wisselen is niet mogelijk. Je kan naar rechts scrollen voor de toekomstige programma's en naar links voor programma's die zojuist zijn geweest.

Appeltjes
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hallo Jamyla,

het is niet zo belangrijk maar ik zou het prettiger vinden als ik naar TV & Replay ga ik de optie TV & Replay als eerste zie en daarna eventueel kan scrollen naar TV Kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Appeltjes 

Helder! Je krijgt inderdaad na het klikken op TV en Replay eerst de informatie van wat er op dit moment is te zien bij TV-kijken. Je moet dan echt klikken op het vakje TV en Replay naast TV Kijken om de volledige programmering te zien. Ik begrijp dat jij dit liever andersom zet. Ik zet je feedback door naar onze ontwikkelaars. Mogelijk dat zij dit in de toekomst bij voldoende animo gaan wijzigen.

Uitgelicht topic