Beantwoord

TV gids

• 12 november 2020
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Wanneer je door de TV gids naar beneden bladert op je TV, dan schiet hij na de laatste zender meteen in een nieuw blok. Is het mogelijk om hem te laten scrollen zodat je maar 1 zender naar beneden gaat zoals in de TV gids van de Ziggo app. Misschien moet dit ingesteld worden in de instellingen, maar ik heb het nog niet gevonden.

icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 12 november 2020, 12:35

Hey @Jacques49 . 

Ik begrijp wat je voorstelt/bedoelt. Moet daar wel bij zeggen dat ik het persoonlijk liever hou zoals het is. Waarom zou je dit graag aangepast zien? 

En aan anderen; zouden jullie dit ook graag willen? 

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7

Beste @Jacques49 

Met welke Media Box of module is dit.

Ziggo mediabox next

Reputatie 7

De Gids kan je met de pijlen toetsen op kanaal naar beneden doen tot je tot de laatste zender bent. Hij zou beneden moeten stoppen.

Je kan door de gids bladeren door naar beneden te gaan met de pijlen toets omhoog en omlaag, per kanaal is niet mogelijk want de gids gaat 7 dagen terug en 7 dagen vooruit.

Je kan ook de mini gids gebruiken als je op kanaal bent en je drukt OK komt programma in beeld met de zender, blader je met pijl omhoog of omlaag ga je door de programmering van de dag per kanaal heen in de mini gids.

Reputatie 7
Badge +11

De Gids kan je met de pijlen toetsen op kanaal naar beneden doen tot je tot de laatste zender bent. Hij zou beneden moeten stoppen

Dat bedoelt hij niet. Wanneer je onderaan het scherm nog één maal naar beneden drukt wordt het hele scherm ververst en staat de cursor bij de volgende zender weer bovenaan. Dat is “as designed” en niet in te stellen.

Reputatie 7

Dank je, @MaxH  voor de aanvulling :wink:

Reputatie 7

Hey @Jacques49 . 

Ik begrijp wat je voorstelt/bedoelt. Moet daar wel bij zeggen dat ik het persoonlijk liever hou zoals het is. Waarom zou je dit graag aangepast zien? 

En aan anderen; zouden jullie dit ook graag willen? 

Dat snap ik, maar daar kun je de pijltjestoetsen rechts op de afstandsbediening voor gebruiken. Het zou een extra mogelijkheid moeten zijn. Dan kun bv de zenders 421, 422 en 423 op dezelfde pagina krijgen. Dat kan nu niet

Reageer