Vraag

Toevoegen Kink bij digitale radio

• 29 juli 2019
  • 6 Reacties
  • 215x Bekeken

Ik heb nu een aantal weken de Mediabox Next. Wat een mooie verbetering. Heel compleet, waardoor ik mijn smart tv eigenlijk niet meer gebruikt.

Het enige gemis nu is, dat Kink nog niet tussen de radiozenders staat. Ik het weet, het luxe want ik kan ook gewoon via Sonos luisteren. Maar het schakelt wel lekker makkelijk en maakt voor mij de Next compleet.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Waarschijnlijk omdat KinK een podcast station is en nog geen vaste FM en Kabelfrequentie heeft. Maar je tip is welkom en hopelijk zetten de moderators dit door naar Ziggo.
@Dave- dank voor je reactie.

Sinds februari 2019 is Kink weer een volwaardig radiostation en meer dan alleen podcasts.

In plaats van via de FM is het via DAB+ te ontvangen in de ether. Maar in mijn ogen verdiend het station dus ook een plekje via Ziggo 😉
Reputatie 7
Badge +26
Kink dient zekers een plekje terug, was altijd vanaf eerste uur tot laatste uur fan en nog steeds. Hopelijk door je topic wil Ziggo dit doorzetten voor een aanpassing in de Next.
@Dave- kijk nog een fan van goede muziek. 😊. Hopelijk zetten ze het door inderdaad.
Reputatie 7
+1 fan van Grolleman
Reputatie 7
Badge +26
Ik zocht een alternatief voor de avond en weekend uren, overdag luister ik trouw 538 en na 20:00 uur en weekend Kink en af en toe meer, vind het gewoon heerlijke muziek en echt fan van de zender. En zeker nu Michiel Veenstra het stokje weer in handen heeft. Jammer dat RTL de zender gewoon heeft gesloopt zeg maar.

Reageer