Beantwoord

Toevoegen aan App

• 2 april 2018
  • 9 reacties
  • 287 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Voor de App ideeënbus.
Nu is het niet mogelijk om via de app een dititaal radioprogramma op de Horizonbox te kiezen.
Ze staat gewoon niet in de lijst!
Is het mogelijk om, misschien via rechtsboven "Afstandsbediening" de radiozenders toe te voegen, c.q. in een aparte lijst te zetten zodat je die dan direct met de app kunt selecteren en laten spelen.
Nu kun je alleen TV zenders bedienen.
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 5 april 2018, 09:10

Natuurlijk heb je als klant wat te zeggen. We hebben niet voor niets een ideeënbus hier en ik ben dol op het doorgeven van suggesties. Daarom probeerde ik juist een zo'n volledig mogelijk beeld te krijgen van je verzoek/suggestie.
Ik zal je idee daarom intern doorzetten en hoop voor je dat dit snel opgepakt gaat worden!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Hey @Herrie.

Ik ben dol op ideeën. Ik begrijp alleen op dit moment nog niet helemaal wat je bedoelt.
Over welke app heb je het nu precies, en welk radioprogramma?
Reputatie 7
Badge +25
Vanaf kanaal 801 op de mediabox xl zie je de radio zenders. In tegenstelling van bv humax etc heb je idd op de afstand bediening een knopje radio/tv. Dus op de mediabox xl moet je dus rechtstreeks 801 in toetsen. Is dit wat je bedoelde@Herrie
Reputatie 2
Badge
Ik bedoelde met 'App', der iPad/android/windows app.
In mijn iPad app zit rechtsboven een optie om met deze app de TV te 'besturen' 'ALS' deze in hetzxelfde LAN zit.
Dat zou een optie zijn./
Een andere, misschien eenvoudiger optie, is de Radiozenders in de lijst met TV zenders (in de app) op te nemen, zodat deze ook in het 'favorietenlijstje' op de /'app' kunnen worden gezet.
Dan zou je dus via de app, je 'voorkeurzender' direct kunnen beluisteren. Net zoals je nu direct een TV zender kunt kiezen en 'nu kijken' kunt gebruiken.
Snap je?
Of wil je er een uitgebreide 'fotoreportage' bij? 😁
Reputatie 7
Badge +25
Ah ok ik denk dat ik je begrijp.. Nee helaas de radio zenders zijn niet in de apps opgenomen.
Reputatie 2
Badge
Dat de radiozenders er niet in staan gaf ik al aan. Ik gaf suggesties om de 'telefoon-app' uit te breiden, c.q. te verbeteren m.b.t. het gebruiksgemak.
Gebruiksgemak voor de abonnees die de Horizonbox hebben, waar de 'radio' knop niet opzit.
Ook voor anderen handig, want het loopt via het 'WiFi' netwerk in huis.
Reputatie 7
@Herrie,

Het spijt me, maar ik begrijp nog steeds niet goed wat je bedoelt. Wanneer je het over de telefoon-app hebt, bedoel je dan Ziggo GO?
Gaat het erom dat je een radio-knop in de afstandsbediening via deze app zou willen toevoegen, zodat je met 1 druk op de knop naar de radiozenders op de Ziggo Mediabox XL kunt gaan? In dat geval kan je namelijk inderdaad ook "gewoon" naar kanaal 801 met de normale afstandsbediening. Als je dan de TV gids opent, zie je alle radiozenders.

Is dit niet wat je bedoelt, dan hoor ik het graag!
Reputatie 2
Badge
Ik bedoel inderdaad de 'Ziggo Go' app.
onderstaand kreeg ik per mail, maar contact met de ontwikkelaar werkt niet

App Store

Beste Harry,
Liberty Global Operations BV heeft gereageerd op je recensie over

Ziggo GO
Liberty Global Operations BV

'Dank je wel voor de feedback! We blijven het gebruiksgemak verder verbeteren! Groet, Ben van Ziggo Edit 3-4: die optie is niet aanwezig.'
Wil je je recensie bijwerken?
Je kunt ook contact opnemen met de ontwikkelaar.

Dus mijn vraag is elders wel duidelijk.
De door jou gegeven suggestie is niet echt werkend. Ik moet eerst de tv aanzetten, mey het menu de zender kiezen (ook door rechtstreeks 803 in te toetsen) en dan naar 'Kijken' scrollen en OK te geven.
Dit is dus absoluut niet gebruiksvriendelijk.
Mijn voorstel, waarvan ik besef dat dat niet binnen korte tijd realiseerbaar is, is slechts een idee.
Ik denk gewoon vanuit 'de gebruiker' die nu al op de 'gewone' radio met mono (een kanaal) geconfronteerd wordt en die jullie heel graag over willen halen o de digitale radio te gebruiken.
Of begeef ik me nu op een terrein waar klanten niets te zeggen hebben?
(Nee, ik ben echt niet boos)
Reputatie 7
Natuurlijk heb je als klant wat te zeggen. We hebben niet voor niets een ideeënbus hier en ik ben dol op het doorgeven van suggesties. Daarom probeerde ik juist een zo'n volledig mogelijk beeld te krijgen van je verzoek/suggestie.
Ik zal je idee daarom intern doorzetten en hoop voor je dat dit snel opgepakt gaat worden!
Reputatie 2
Badge
Lycke,

Geweldig dat je het zo aanpakt!!
Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
Overigens, realiseerde ik mij vandaag, dat een 'apart' radio menu op de app(s) ook zou kunnen.
Zoer mijn kennis als ontwikkelaar in VBa (Microsoft) reikt , is voor het ophalen van radio zenders uit de database, de routine (programeer code) bijna dezelfde, ook de schermweergave van tv zenders, in het menu "Gids en replay" kan m.i. met een kleine wijziging in de code gebruikt worden voor radio zenders.
Wil je deze suggestie ook doorzetten asjeblieft.

Mijn dank.

Harry