Sony Bravia TV's, CI+ en storingen tegelijk met internet gebruik? Schakel LNA uit

• 20 november 2016
  • 129 Reacties
  • 25765x Bekeken

Toon eerste bericht

129 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
@Teun Ik kan toch ook testen via mijn Horizon box? Als ik daarop duidelijke blokken heb dan is het probleem duidelijker toch?
Als je ook nog blokken hebt via de Ziggo Mediabox XL, dan ligt het ook niet aan de Sony TV, ik had alleen blokken bij een kabel op de TV en géén blokken via de Pace en de Ziggo Mediabox XL.
Ik heb de filter er tussen uit moeten halen omdat dit niet samenwerkt met de Ziggo Mediabox XL, o.a. het retourgedeelte (ondemand) werkte niet meer.

Dat klopt dat had ik ook. Daarom kan je hem niet filteren voor de versterker. Wat is een Pace?

Een Pace is een standaard mediabox die in het fUPC-gebied geleverd wordt.
Reputatie 1
Ik ben nu al enige tijd aan het kijken (helaas geveld door de griep) maar ik zie geen blokken in beeld. In de avond is het vaak erger dus ik kijk vanavond nog even maar dit lijkt dan op een Sony probleem.
Reputatie 1
Tv op meerdere mogelijke manieren aan het testen geweest. Op de Horizon box komen af toe wel flikkeringen voor maar ik denk dat dat komt omdat hij teveel signaal krijgt. Volgens de Ziggo monteurs zat het binnen de normen maar dat lijkt er niet echt op.
Testen gedaan met meerdere CI+ modules. En bij alle merken kwamen zeer veer blokken voor. En dan was er geen verschil tussen HD zenders en SD zenders want de blokken kwamen gewoon.
Sony is op de hoogte van alle storingen en ze zeggen het op te pakken. Dus dat is afwachten. Paar dagen terug had ik er weer iets nieuws bij en dat is dat de Youtube app rare storingen aan het spuiten was. Dat is direct opgelost door Sony. De blokken nog niet. Ze hebben alle informatie van mij ontvangen en ze gaan er mee bezig. Als er toch nog mensen zijn die tips hebben dan sta ik er natuurlijk voor open want ik wil niks liever dan van dit probleem af en dan liever vandaag nog dan morgen.
Reputatie 7
Badge +25
Tv op meerdere mogelijke manieren aan het testen geweest. Op de Horizon box komen af toe wel flikkeringen voor maar ik denk dat dat komt omdat hij teveel signaal krijgt. Volgens de Ziggo monteurs zat het binnen de normen maar dat lijkt er niet echt op.
Testen gedaan met meerdere CI+ modules. En bij alle merken kwamen zeer veer blokken voor. En dan was er geen verschil tussen HD zenders en SD zenders want de blokken kwamen gewoon.
Sony is op de hoogte van alle storingen en ze zeggen het op te pakken. Dus dat is afwachten. Paar dagen terug had ik er weer iets nieuws bij en dat is dat de Youtube app rare storingen aan het spuiten was. Dat is direct opgelost door Sony. De blokken nog niet. Ze hebben alle informatie van mij ontvangen en ze gaan er mee bezig. Als er toch nog mensen zijn die tips hebben dan sta ik er natuurlijk voor open want ik wil niks liever dan van dit probleem af en dan liever vandaag nog dan morgen.

Ik hoop ook dat je de oplossing die Sony biedt c.q. gaat bieden met ons deelt.

Reageer