Hoi
Darkness2019 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Wat goed dat je de moeite hebt genomen om hier je bevindingen te plaatsen. Nu kan je best veel opnemen in de Cloud dus ik verwacht niet echt dat je Cloud echt heel vol zal komen te staan. Maar het kan zijn dat je onwijs veel opneemt of juist wilt bewaren voor 1 jaar. Ja, dan ga je wel problemen krijgen maar ik verwacht niet echt dat je gaat meemaken. Maar goed, het is een hele goede TIP die je mee geeft aan Ziggo.
Tijden van een programma is mij eens laten weten dat dit niet kan. Ze nemen namelijk op vanaf de Gids en dat zou, normaal gesproken, altijd goed moeten gaat en ook met tijden moet dat goed gaan. Het systeem neemt eerder op en laat deze ook langer lopen. Heb me wel eens laten vertellen dat ze ook controleren of het goed is gegaan en mocht het zover uitlopen dat ze dan handmatig iets kunnen toepassen (maar pin me er niet aan vast als het niet zo is). Dus het zelf bepalen zou wel handig zijn maar daar zit volgens mij geen prioriteit aan vast.
Ik verwacht ook niet dat het daarom in volgende update zal worden toegepast. Maar je hebt in ieder geval laten weten wat je graag zou willen en dat is altijd fijn voor Ziggo om te weten. Een moderator pakt het op en zal dit doorspelen naar de juiste afdeling en/of je hier antwoord op geven (meer uitleg).
Fijne dag nog!