Darkness2019

Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Software Mediabox next - suggesties verbeteringen

Ik heb zins 24 juni de Ziggo Media box next in bezit.
Hij doet het erg goed.
Mijn vragen gaat over de mogelijkheden van de box.
Herinnering van een programma dat gaat op de media box next alleen voor 1 aflevering kan dat als het een hele serie is ook als gehele serie worden ingesteld?
De duur van de vermelding op de tv bij gebruik van herinnering is momenteel een paar seconden, kan dat een stuk langer worden?
Bij gebruik van Cloud is het gemakkelijk dat er een verbruiksmeter komt om te zien hoeveel ruimte er nog beschikbaar is.
En bij het opnemen is het gemakkelijk dat je de begintijd en eindtijd kan vervroegen en verlengen.
Mogelijk kan deze alle bij een upgrade worden toegepast.
5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Darkness2019
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat goed dat je de moeite hebt genomen om hier je bevindingen te plaatsen. Nu kan je best veel opnemen in de Cloud dus ik verwacht niet echt dat je Cloud echt heel vol zal komen te staan. Maar het kan zijn dat je onwijs veel opneemt of juist wilt bewaren voor 1 jaar. Ja, dan ga je wel problemen krijgen maar ik verwacht niet echt dat je gaat meemaken. Maar goed, het is een hele goede TIP die je mee geeft aan Ziggo.

Tijden van een programma is mij eens laten weten dat dit niet kan. Ze nemen namelijk op vanaf de Gids en dat zou, normaal gesproken, altijd goed moeten gaat en ook met tijden moet dat goed gaan. Het systeem neemt eerder op en laat deze ook langer lopen. Heb me wel eens laten vertellen dat ze ook controleren of het goed is gegaan en mocht het zover uitlopen dat ze dan handmatig iets kunnen toepassen (maar pin me er niet aan vast als het niet zo is). Dus het zelf bepalen zou wel handig zijn maar daar zit volgens mij geen prioriteit aan vast.

Ik verwacht ook niet dat het daarom in volgende update zal worden toegepast. Maar je hebt in ieder geval laten weten wat je graag zou willen en dat is altijd fijn voor Ziggo om te weten. Een moderator pakt het op en zal dit doorspelen naar de juiste afdeling en/of je hier antwoord op geven (meer uitleg).

Fijne dag nog!
Darkness2019
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo bedankt voor de reactie, heeft u van de andere tips in mij verslag ook antwoord?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Darkness2019 wrote:
.......
Bij gebruik van Cloud is het gemakkelijk dat er een verbruiksmeter komt om te zien hoeveel ruimte er nog beschikbaar is.


Als u naar de opgenomen programma's gaat, ziet u hoeveel procent in gebruik is.

En bij het opnemen is het gemakkelijk dat je de begintijd en eindtijd kan vervroegen en verlengen.


Dat is handmatig nog niet mogelijk en naar mijn mening ook onnodig.
Darkness2019
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Namelijk als je een herinnering plaats bij een programma kan dit op de mediaboxnext maar
bij een serie alleen voor 1 aflevering bij de mediaboxxl kon je ook een herinnering plaatsen voor de gehele serie, mogelijk kan dit ook aangepast wordfen in de toekomst
Darkness2019
Topicstarter
Level 3
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb de verbruiksmeter al gevonden.
Wat de begin en eindtijd betreft die is al standaard 5 minuten eerder starten en 15 minuten later eindigen bij opnames.
Alleen de herinnering functie niet 1 aflevering maar de gehele serie op herinnering zetten.
Als dat eenmaal mogelijk is, zou dat prachtig zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic