Rajah

Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Snelmenu Favoriet verwijderen

Contextmenu? Wat is dat?

 

 

Zenders als favoriet toevoegen, verwijderen of alleen langs je favorieten zenders zappen

Dat 'Toevoegen’ zag ik niet nadat ik per ongeluk  in plaats van  ‘Ondertiteling’’ , Verwijderen had aangeklikt. 20 minuten bezig geweest om dat weer te herstellen.

Ik begrijp trouwens niet dat dit in een snelmenu wordt opgenomen. Hoe vaak komt dat in verhouding voor?
 

Frans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Poeh, daat vraag je me wat. Hoe vaak komt dit voor.  Ik heb hier nooit onderzoek naar gedaan  . Zelf maak ik überhaupt niet gebruik van de favorietenlijst in elk geval. 

Hoe dan ook, ik zal de feedback doorgeven! Wie weet wordt het ooit weer aangepast :-). 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Rajah . Welkom hier!

Ik zou je graag helpen, maar moet zeggen dat ik niet precies begrijp dat je vraag is. Wat kunnen we voor je doen? 🙂 

Rajah
Topicstarter
Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke,

Ik verwees naar de Ziggo post: “Contextmenu? Wat is dat?”
Daar stond o.a. in: “Zenders als favoriet toevoegen, verwijderen of alleen langs je favorieten zenders zappen.
Toevoegen staat niet in het Contextmenu (snelmenu).
Daarvan afgezien: waarom zou je in het contextmenu iets opnemen dat vrijwel nooit voorkomt?

Al snel (!) klik je onbedoeld op "Verwijder deze zender uit je favorieten”
Kan je weer gaan uitzoeken hoe je die zender weer IN je favorieten krijgt.
Bij Ziggo fluitje van een cent, voor mij al weer een jaar of langer geleden!


Frans

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Welke Ziggo post bedoel je precies? Ik begrijp je nog steeds niet helemaal, sorry. Je hebt nu een los topic aangemaakt die ik lees zonder dat ik weet wat jij hebt gelezen/waar dit over gaat. 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@Lycke Ziggo Hij bedoeld het onderwerp opgenomen op de infopagina van de Next https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-tips-tricks-37782

@Rajah De bedoeling van het context menu is dat wat je te zien krijgt afhankelijk is van wat je ziet op je TV(beeld, menu). Is Toevoegen ziet zichtbaar wanneer je een profiel hebt? (ik maak zelf geen gebruik van profielen)

Rajah
Topicstarter
Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je MaxH, dat is inderdaad de link naar “Contextmenu? Wat is dat”
Ja, ik maak inderdaad gebruik van een ander profiel.
@Lycke Ziggo 
In het Contextmenu (ik noemde dat het snelmenu), het menu met … drie puntjes.
Wat is de context / het nut / de snelheid waarmee je een Favoriete zender wil verwijderen. Hoe vaak komt dit voor?  Verwarrend en kans dat, als je Ondertitels wilt, je favoriete zender er uit gooit.

Frans

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Poeh, daat vraag je me wat. Hoe vaak komt dit voor.  Ik heb hier nooit onderzoek naar gedaan  . Zelf maak ik überhaupt niet gebruik van de favorietenlijst in elk geval. 

Hoe dan ook, ik zal de feedback doorgeven! Wie weet wordt het ooit weer aangepast :-). 

Rajah
Topicstarter
Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor het doorgeven.
Frans

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Rajah wrote:

Wat is de context / het nut / de snelheid waarmee je een Favoriete zender wil verwijderen. Hoe vaak komt dit voor?  Verwarrend en kans dat, als je Ondertitels wilt, je favoriete zender er uit gooit.

Dat is natuurlijk vaak het geval. Wat voor de één handig is, heeft voor een ander totaal geen nut. En vise versa. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic