Jan079

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Raised by Wolves

 

Moet deze serie niet inmiddels beschikbaar zijn via Movies & Series XL?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3334Likes

Hi @Jan079 en welkom op de Community! 

Super gaaf zeg, die trailer! Ik kan mij voorstellen dat jij en anderen die je topic ook hebben gevonden, het tof zouden vinden als Raised by Wolves in ons aanbod verschijnt. Ik heb voor jullie gekeken of dit in de planning staat en helaas is dat (voor nu) niet het geval. Ik heb jullie suggestie doorgezet naar ons content team als suggestie. Wie weet! Fingers crossed  Houd onze Movies & Series catalogus in de gaten, als er een film of serie wordt toegevoegd dan vind je deze daar terug. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Heb ik ook al gevraagd en Ziggo heeft het antwoord niet 

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Aangezien de serie nog loopt bij HBO max zit dat er voorlopig nog niet in is mijn vermoeden 

Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes

Dubbel topic. Wellicht handig om hier verder te gaan?

Groeten, Christiaan 

Jan079
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ho ho, ik was eerder.

Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
Jan079 wrote:

Ho ho, ik was eerder.

Haha! In het andere topic staat meer relevante info 😉 😄

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Valt tegen ? die relevantie.

Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes

Ik zei meer relevantie. Niet dat het veel is 😄 haha 

madeinholland71

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schiksie wrote:

Aangezien de serie nog loopt bij HBO max zit dat er voorlopig nog niet in is mijn vermoeden 

Andere series van HBO Max worden wel uitgezonden. Lovecraft Country en The Third Day bijvoorbeeld

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
madeinholland71 wrote:
Schiksie wrote:

Aangezien de serie nog loopt bij HBO max zit dat er voorlopig nog niet in is mijn vermoeden 

Andere series van HBO Max worden wel uitgezonden. Lovecraft Country en The Third Day bijvoorbeeld

Dat Lovecraft County is geen HBO Max, het is gewoon HBO. 

HBO Max heeft wel de content van HBO, Warner Media, DC, TCM, CartoonNetwork (is sowieso allemaal AT&T Warner) plus HBO Max series.

 

Ziggo mag sowieso het HBO content weleens gaan uitbreiden, we missen best veel content. Je hoeft niet alles te kijken, laat wel de keuze aan de kijker. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Jan079 wrote:

Ho ho, ik was eerder.

https://community.ziggo.nl/movies-series-143/serie-hbo-61000

 

Ik een maand geleden al 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ziggo mag sowieso het HBO content weleens gaan uitbreiden, we missen best veel content. Je hoeft niet alles te kijken, laat wel de keuze aan de kijker. 

Ben je dan ook bereid meer te gaan betalen voor het Movies & Series XL pakket? De aankoop van content moet wel passen binnen het budget en de vraag van de kijkers. Als een bepaalde genre niet of nauwelijks wordt gekeken is het niet logisch dat daar veel aanvulling voor komt. De enige reden dat we iets missen komt door internet en youtube doordat we trailers en dergelijke kunnen zien.

Het verschil in aanbod is er altijd al geweest, dat komt mede omdat er nog steeds geen mondiale licenties worden verkocht voor producties. Genoeg Americaanse series die nooit naar Europa zijn gehaald, en lang niet elke serie zal hier aanslaan. Diverse streamdiensten hebben  niet voor niks hun eigen  Originals dan kunnen ze deze wereldwijd lanceren.

Mooi voorbeeld wat betreft licenties de serie Friends dat zit nu bij HBO Max(US) dat zat bij Netflix (US) Netflix Nederland heeft juist weer wel de licenties, bijna een jaar nadat Netflix Belgie deze al had.

 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@RoWi. Ja, want het was bij fZiggo sowieso duurder en met het wijzigen van de pakketten bij Ziggo toen de naam UPC in Nederland werd opgeheven werd het opeens goedkoper.

 

HBO series als deze zijn sowieso van hetzelfde bedrijf net als Friends, AT&T Warner haalt alle Warner content toch wel weg bij Netflix om het op HBO Max te plaatsen. Net als Disney dit toen deed met al de films en series van Disney en alle merken die ze in bezit hebben. 

 

VodafoneZiggo kan ook niet zeggen het wordt niet bekeken als ze het niet toevoegen. Series als Raised by Wolves, zouden goed kunnen concurreren met Netflix. 

 

Ziggo kan zelf ook beter adverteren mbt Movies&SeriesXL om het te verkopen, op Ziggo Sport kanaal 14 reclame voor en na de wedstrijden reclame, dan bereik je alweer een deel van je eigen klanten. Dit kan ook nog op Ziggo Sport Totaal, tussen de wedstrijden door. Waarvoor niet de wedstrijd onderbroken hoeft te worden.

 

Ze moeten ook de software meer laten lijken op iets als Netflix om content aan de man te brengen, zodat gebruikers ook trailers zien van wat erop staat met als Netflix dit doet. De software is erg knullig en zo krijg je geen series aan de man.

 

Ik Nederland is het trouwens Amerikaanse en Amerika, America in Nederlandse zinnen heeft een andere betekenis. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3334Likes

Hi @Jan079 en welkom op de Community! 

Super gaaf zeg, die trailer! Ik kan mij voorstellen dat jij en anderen die je topic ook hebben gevonden, het tof zouden vinden als Raised by Wolves in ons aanbod verschijnt. Ik heb voor jullie gekeken of dit in de planning staat en helaas is dat (voor nu) niet het geval. Ik heb jullie suggestie doorgezet naar ons content team als suggestie. Wie weet! Fingers crossed  Houd onze Movies & Series catalogus in de gaten, als er een film of serie wordt toegevoegd dan vind je deze daar terug. 

Jan079
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Jammer ik dacht dat het HBO max aanbod automatisch ook voor ons zou gelden. We wachten het af.

BabyYoda77

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat schiet weer lekker op. Wat is het nut van Series XL met HBO als je de beste HBO series niet kan kijken? Ga daar is even snel achteraan svp, dit slaat natuurlijk nergens op.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
BabyYoda77 wrote:

Dat schiet weer lekker op. Wat is het nut van Series XL met HBO als je de beste HBO series niet kan kijken? Ga daar is even snel achteraan svp, dit slaat natuurlijk nergens op.

Nogmaals HBO en HBO Max is iets totaal anders 

Uitgelicht topic