Sticky

POLL: Ondertiteling aan kunnen passen van On Demand series en films.

• 11 mei 2019
  • 11 Reacties
  • 561x Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Stamgast
  • 67 reacties
Ziggo geeft ergens op dit forum aan dat het niet bekend is of er (veel) vraag is naar het kunnen aanpassen van de ondertiteling van On Demand series en films.
Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van de mogelijkheden van Netflix om de ondertiteling volledig aan te kunnen passen en hoop dat Ziggo dit gaat overnemen.
Daarom deze poll met de vraag dit zelf te kunnen regelen en de uitkomst ervan aan Ziggo door te geven of er voldoende belangstelling voor is.

Ik zou graag de onderstaande opties willen hebben om de ondertitels van On Demand series en films aan te kunnen passen.
  • Ondertiteling aan en uitzetten.
  • Lettergrootte aan kunnen passen.
  • Taal kunnen instellen.

Ondertiteling van series kunnen aan en uitzetten en ook de taal en lettergrootte aan kunnen passen .

11 Reacties

Reputatie 2
Badge
Beste admin, graag de titel aanpassen naar:

POLL: Ondertiteling aan kunnen passen van On Demand series en films.

Reputatie 2
Badge
Bump.
Reputatie 7
Badge +25
Het is zekers een goede optie dit door te geven en moderator zal vanzelf dit topic in wandelen en de tekst aanpassen.

De tip om ondertiteling aan te passen is altijd wel handig, maar je kan het volgende al zelf instellen.

Ik zou graag de onderstaande opties willen hebben om de ondertitels van On Demand series en films aan te kunnen passen.
  • Ondertiteling aan en uitzetten. ( Is Mogelijk kan je zelf instellen )
  • Lettergrootte is niet mogelijk
  • Taal kunnen instellen. ( Kan je ook zelf instellen)
Reputatie 7
Hi @pjz wat een leuk initiatief! Op zich hebben we een redelijk beeld van het aantal mensen dat deze wens uitspreekt op de Community, dat is een bescheiden aantal. Maar een Poll kan wat meer reacties uitlokken natuurlijk :)

• Ik heb de titel op jouw verzoek aangepast.
  • Om je te helpen heb ik je post sticky gemaakt en in "Deel je tip" geplaatst.
Reputatie 2
Badge
De tip om ondertiteling aan te passen is altijd wel handig, maar je kan het volgende al zelf instellen.
  • Ondertiteling aan en uitzetten. ( Is Mogelijk kan je zelf instellen )
  • Lettergrootte is niet mogelijk
  • Taal kunnen instellen. ( Kan je ook zelf instellen)

Of ik kijk er compleet overheen hoe ik dat kan aanpassen maar bij On Demand Series en Films bij mij is het als volgt:

Android Ziggo App:
  • Ondertiteling aan en uitzetten. (Niet mogelijk)
  • Lettergrootte aan kunnen passen.(Niet mogelijk)
  • Taal kunnen instellen.(Niet mogelijk)
Windows 10 Ziggo App:
Windows 10 via webbrowser:
Mediabox XL:
  • Ondertiteling aan en uitzetten. (Wel mogelijk)
Daarentegen kan dit via Netflix allemaal moeiteloos ingesteld worden en kun je ook nog eens het geluidsspoor aanpassen.

@Anne H Ziggo Bedankt voor de aanpassing.
Reputatie 5
Badge +7
Ik wil graag stemmen voor de optie om ondertitels te kunnen aanpassen maar de stemknop is grijs en doet niets.
Reputatie 2
Badge
Ik wil graag stemmen voor de optie om ondertitels te kunnen aanpassen maar de stemknop is grijs en doet niets.

Ook als je het bolletje bij de keuze oranje ziet worden en dan probeert te stemmen?
Reputatie 5
Badge +7
Ook bij een oranje bolletje blijft de stemknop grijs.
Reputatie 2
Badge
@Anne H Ziggo
Wil je a.u.b. je de stemknop actief maken want niemand kan blijkbaar stemmen 🤔
B.v.d.
Reputatie 7
Hallo @pjz, ik heb er naar gekeken. Er zit een bug in het Poll-systeem waardoor de Poll nergens goed werkt. We krijgen hier wisselende resultaten. Er is contact met de programmeurs van de forum software. Dank voor de melding!

Edit: Ik heb een aanpassing gedaan in de code, alles moet nu goed werken.
Reputatie 2
Badge
Edit: Ik heb een aanpassing gedaan in de code, alles moet nu goed werken.

THX!

Reageer