Schoone

Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Pathe app niet toe te voegen

Kan iemand mij vertellen waarom de Pathe app niet aanwezig is in de Ziggo app store. Ook wil ik graag weten wat het nut van deze appstore is als je geen apps kan toevoegen. Wel staan er bagger apps in door Ziggo erin gezet. Ik wil graag zelf mijn apps uitkiezen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Schoone

Ik snap dat je het mega jammer vind dat je de Pathe app niet toe kunt voegen, een hele goede toevoeging zou dit zeker zijn. Ik heb je feedback daarom doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. 

Het nut van de App store is een volledig overzicht van alle apps die mogelijk zijn op de Mediabox Next. Ook op deze pagina vind je een overzicht van alle apps. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Schoone

Ik snap dat je het mega jammer vind dat je de Pathe app niet toe kunt voegen, een hele goede toevoeging zou dit zeker zijn. Ik heb je feedback daarom doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. 

Het nut van de App store is een volledig overzicht van alle apps die mogelijk zijn op de Mediabox Next. Ook op deze pagina vind je een overzicht van alle apps. 

Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Wanneer krijg ik wat te horen? Het gaat mij om de dagelijkse gratis films van Pathé die nog een maand aangeboden worden. Ik zou toch echt heel erg graag willen weten waarom de abonnees niet zelf een app keuze mogen maken en waarom Ziggo ons met een stel verplichte  bagger apps opzadeld

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De Mediabox is helaas niet als een telefoon of tablet, waar je zomaar alles kunt opzetten. De app store is geen algemene store. Ik weet niets over concrete plannen om Pathé hierin mogelijk te maken. Dus mocht het zo zijn dat het in de toekomst beschikbaar wordt, verwacht ik niet dat dat binnen korte tijd zal gebeuren. Sorry. 

Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Hoe komen dan die kanslozeapps erop die er nu opstaan? 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dat is door de ontwikkelaars gedaan.
Of iedereen die Apps kansloos vindt? Geen idee.

zoggi

Level 1
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik wist helemaal niet dat er een ziggoapp store was, wel vond ik het raar dat het aanbod van de apps op de next minder was dan op de horizon, wat heb ik gemist,want ik heb wel nog gekekn of ik iets zou kunnen toevoegen , maar die mogeleikheid dus niet gevonden, en stel dat mijn next het ooit weer gaat doen, hoe voeg ik dan deze apps toe?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
zoggi wrote:

ik wist helemaal niet dat er een ziggoapp store was, wel vond ik het raar dat het aanbod van de apps op de next minder was dan op de horizon, wat heb ik gemist,want ik heb wel nog gekekn of ik iets zou kunnen toevoegen , maar die mogeleikheid dus niet gevonden, en stel dat mijn next het ooit weer gaat doen, hoe voeg ik dan deze apps toe?

 

Je vindt alles over de apps op de Mediabox Next op deze link 
De apps staan allemaal op de mediabox, dus je hoeft ze niet los toe te voegen 🙂 

zoggi

Level 1
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank je lycke, ik zag alleeen maar 5 apps staan in het scherm, en leek niet verder te kunnen navigeren, maar ws heb ik te snel opgegeven en een navigatiemogelijk heid over het hoofd gezien, ik ga t zeker opnieuw proberen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic