Wolfff

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oz

Ik ben erg blij met het aanbod van HBO series, zoals the Sopranos, the Wire, Game of Thrones, Band of Brothers etc. Ik mis echter de serie Oz, dit is een wat oudere HBO serie, maar zou deze graag ook nog eens erop willen zien.

Alvast bedankt!

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Wolfff 
Goed dat je het hier even schrijft.

Heb je het over deze Oz?
Oz is een Amerikaanse gevangenisserie van HBO. Oz speelt zich af in Emerald City. Een experimentele gevangenis waar de gevangenen zelfverantwoordelijk zijn voor de dagelijkse gang van zaken. Het concept is bedacht door Tim McManus. Het doel van het experiment is om van de gevangenen een beter mens te maken, door een 'echte' samenleving na te bootsen. Elke gevangene heeft een taak binnen de gevangenis, zo worden de postkamer, de keuken en de kledingproductie door de gevangenen zelf beheerd.

Deze was in 2019 nog online bij Ziggo HBO. Het kan maar zo zijn dat deze inmiddels er weer af is. Maar misschien is het niet deze Oz, dat kan natuurlijk ook 🙂

Als een Ziggo Community medewerker je bericht ziet zal die je hierop berichten. 

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Welkom op de Community, Oz! Jij hebt al heel wat series verslonden zo te lezen. Ik heb je topic in de categorie ‘Deel je Tips en Suggesties’ gezet. Wie weet zijn er meer Community leden die deze serie graag weer terug willen hebben. Of de serie terugkomt, heb ik geen zicht op. Dat heeft te maken met de contracten die we met de studio's hebben. 

Je blijft up-to-date over de films & series die binnenkort verdwijnen met onze 2 Laatste Kans topics. Zo weet je zeker dat je geen serie mist en hem nog gerust uit kan kijken.

 

Laatste kans On Demand films
Laatste kans On demand series 

Uitgelicht topic