Nu toch Netflix kijken op een Mac!

• 24 september 2019
  • 5 reacties
  • 183 keer bekeken

Sinds de Silverlight plug-in niet meer op een Mac werkt, is het niet mogelijk om Netflix te kijken op een Mac. Na lang zoeken is het mij nu echter toch gelukt!
Via de site "Apple Tips" kwam ik op het spoor van de gratis te downloaden app: "Friendly
Streaming".
Ik kan het iedereen met een Mac aanraden, het werkt super simpel.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Denk dat @EnergieBoy hier blij van wordt, en met hem vele anderen.
Reputatie 7
En wat is dit dan voor een app?
Is deze aangeboden via app store voor de Mac of via een aanbieder zelf op de website?
Als het te downloaden is via de app store van Apple dan zou ik het wel willen proberen, is het via een website te downloaden dan zou ik er wel voorzichtig mee zijn. Je weet nooit wat die van je gebruikt.

Maar het klinkt natuurlijk wel heel goed! Ga er morgen eens naar kijken.
Toch bedankt voor de tip! 😊
Reputatie 7
Badge +10
Wat is precies het probleem met Netflix? Ik kan al jaren inloggen en daarna kijken door in Safari in te loggen met mijn accountgegevens op www.netflix.com.

Zelfs Nord VPN werkt nog steeds om te kijken in de Netflixcatalogi van andere landen.
Reputatie 7
Wat is precies het probleem met Netflix? Ik kan al jaren inloggen en daarna kijken door in Safari in te loggen met mijn accountgegevens op www.netflix.com.

Zelfs Nord VPN werkt nog steeds om te kijken in de Netflixcatalogi van andere landen.

Nou ja, dat is mijn gedachten ook. Heb net gewoon via safari Netflix gekeken, even gecontroleerd, niets aan de hand. Dus eigenlijk snap ik de opmerking niet helemaal. Misschien is het voor Ziggo GO wel goed, maar Netflix werkt ook gewoon zo 🙂
Deze app is gratis te downloaden vanuit de App-store!

Reageer