Frank51

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NPO Start Plus app

Graag zou ik zien dat er voor NPO start plus een app komt voor de Nextbox of een kanaal zoals voor Netflix en Videoland

Op de Samsung TV staat een app maar die werkt zeer moeizaam.

Ik vind het vreemd dat er een app is voor Netflix en Videoland en ook een kanaal 150 en 151 waarom is dat "dubbel” uitgevoerd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Frank51, bedankt voor je verzoek. Ik snap dat het handig is als je NPO Start Plus ook gewoon via de Mediabox Next kan kijken. Houd onze Community in de gaten, want mocht bekend worden dat dit beschikbaar is, laten we het hier zeker weten! 

 

Goede vraag over de dubbele app. Eerder was er nog geen losse app voor Netflix en Videoland beschikbaar. Dan moest je dus naar kanaal 150 en 151 om de apps te benaderen, daar hebben we toen ‘ruimte’ gemaakt. Nu zijn we zover met Netflix en Videoland dat we het ook als apps kunnen aanbieden. Wat jij het makkelijkste vindt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Frank51, bedankt voor je verzoek. Ik snap dat het handig is als je NPO Start Plus ook gewoon via de Mediabox Next kan kijken. Houd onze Community in de gaten, want mocht bekend worden dat dit beschikbaar is, laten we het hier zeker weten! 

 

Goede vraag over de dubbele app. Eerder was er nog geen losse app voor Netflix en Videoland beschikbaar. Dan moest je dus naar kanaal 150 en 151 om de apps te benaderen, daar hebben we toen ‘ruimte’ gemaakt. Nu zijn we zover met Netflix en Videoland dat we het ook als apps kunnen aanbieden. Wat jij het makkelijkste vindt.

Uitgelicht topic