SFAJG

Level 5
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Nieuwe apps op next box toevoegen, welke wil jij graag?

Zou het mogelijk zijn om meer apps aan de next box toe voegen via deze manier van software updates?
Zoals bijvoorbeeld
Internet app
Facebook app
Nederland fm app
Enzevoort
128 Reacties 128
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi SFAJG bedankt voor je suggesties! Ik verplaats het topic naar de suggestie categorie. Ik ben benieuwd of er wat aanvullingen komen vanuit de Community op je 'Enzovoort' 😉

Aan deze kant kijken de ontwikkelaars van de Next altijd naar nieuwe streaming video en muziek apps. Op korte termijn komen er nog geen nieuwe apps bij op de Next. We hebben nu de focus op het verbeteren van bestaande apps.
Ome Joop

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Disney+ NLZiet Zou ik toevoegen
Gnijboer

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Amazon prime
Leersum

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fitchannel 

wctank

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou graag NPO start erbij willen zien, als streamingdienst vna de publieke omroepen,

gr

Willem

guido2545

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Plex!

Hempie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Plex

Nahoj

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Amazon prime

disney +

Gert8

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

We zijn nu een jaar verder sinds dit topic is gestart. Welke ontwikkelingen mbt nieuwe apps zijn er in de afgelopen periode geweest?

Petertje001

Level 13
  • 828Posts
  • 3Oplossingen
  • 192Likes

Disney plus / npo start -vtm go -VRT nu 

superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes
Gert8 wrote:

We zijn nu een jaar verder sinds dit topic is gestart. Welke ontwikkelingen mbt nieuwe apps zijn er in de afgelopen periode geweest?

Feedback hierover vanuit ziggo afgelopen jaar: 0 (Nihil). Ontwikkelingen: Vermoedelijk ook 0. 

Vermoedelijk geld kwestie of recourse kwestie. 

Ik verwacht hier niks meer van, kan het alleen maar meevallen.

J. de Rooij

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou NLZiet en een app met Duitse zenders (vergelijkbaar met de app met Franse- en Italiaanse zenders) een welkome aanvulling vinden als apps. Wat mij betreft zouden er ook wel een aantal apps vanaf kunnen.

sivi

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat denken jullie van keuzevrijheid? Zelf je apps bepalen, provider hoeft niet voor mij te beslissen. Vind wel dat Ziggo hier hard aan moet denken, keuze vrijheid en de klant zelf laten bepalen wat zij wil. 

Nikita

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zou zeker prettig zijn om eigen vrijheidskeuze te hebben om apps toe te voegen of weg te laten. Zit nu met diverse afstandsbedieningen om andere apps te activeren. Lijkt mij geen overbodige luxe. Maar als Ziggo niet mee werkt om hierin te ontwikkelen (is al heel lang een discussiepunt), dan vind ik het niet meedenkend met de klant.

JAC00088

Level 4
  • 31Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Storytel ?

Atc

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Disney, plex, Spotify, goedwerkende npo start met werkende studio cam

Atc

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Plex, Disney, npo start met werkende studio cam, Spotify 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat keuze vrijheid betreft eerder genoemd in dit topic dan is een Android  of IOS Mediabox de oplossing. Een volwaardige app store optuigen en onderhouden is wel een extra kostenpost.

 

Persoonlijk zal bij mij de eigen Smart TV altijd de voorkeur hebben boven een box van de provider wat betreft apps. Nadeel daarvan is de ondersteuning van apps. Op mijn eerste smart tv werkt enkel Netflix nog die is nu wel ruim 10 jaar oud.

 

Toevallig las ik gister een artikel van een provider die het beter lijkt te begrijpen, deze leveren nu een Mediabox gebaseerd op Android TV.

 

 

madycm2

Level 5
  • 39Posts
  • 10Oplossingen
  • 3Likes

Disney+ and Amazon Prime, but I'm wondering if adding an Internet App would not be a good start.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic