wurth

Level 1
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Next software verbeterideeën

Ik heb. de Next thuis gekregen maar de software is nog niet helemaal af.
Nu was ik op het forum opzoek naar een plek waar je verbeteringen in de software kan voorstellen maar kan dit niet vinden vandaar deze post.

Bijvoorbeeld als je live tv kijk en op de terug knop drukt dat je terug gaat naar de vorige zender die je heb bekeken. Handig als je 2 programma's live aan het kijken bent bijvoorbeeld de f1 en voetbal vorige week.

Bij movies en series kan je bij de Next niet zien tot welke datum de serie beschikbaar is.

Ik denk dat de community nog wel meer ideeën heeft om de Next beter te maken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
8 Reacties 8
kidd

Level 7
  • 163Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes
De schakelknop zit erop hoor,gebruik de knop tv om te schakelen tussen 2 zenders.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
wurth
Topicstarter
Level 1
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke helemaal overheen gekeken bedankt kidd.

Ik weet dat ooit voor de Humax 5200 een topic was waar alle ideeen werden verzameld en dat daar ook echt iets mee gedaan werd. Als er al een oplossing was werd het er bij gezet en had je een mooi overzicht. Misschien iets voor de community beheerders van Ziggo.

Paar andere voorbeelden er bij dan 🙂

  • Autoweek app speelt geen video's af.
  • Als je bij de bewaarde opnames wil verwijderen heb je alleen de keuze deze aflevering verwijderen of alle opnames en geplande opnames verwijderen. Ik zou graag een optie hebben dat je alle opnames kan verwijderen maar de geplande opnamens wel blijven bestaan. Of dat je meerdere afleveringen kan selecteren net zoals op de Humax en dan alles in 1x kan verwijderen.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Ik meen dat het gedrag van de verwijderoptie afhangt van hoeveel opnames er al zijn ....
Als er meerdere opnames zijn kun je kiezen welke je weg wilt gooien
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Gewoon even de handleiding doornemen voor de afstandsbediening.

De series en houdbaarheid die kan je vinden in dit
Topic en als het goed is ook bij de info van een film staat dacht ik de datum tot wanneer beschikbaar.

Maar tips zijn altijd welkom en een moderator pakt dit zekers op ? en kan het doorzetten.
Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes
wurth wrote:



  • Als je bij de bewaarde opnames wil verwijderen heb je alleen de keuze deze aflevering verwijderen of alle opnames en geplande opnames verwijderen. Ik zou graag een optie hebben dat je alle opnames kan verwijderen maar de geplande opnamens wel blijven bestaan. Of dat je meerdere afleveringen kan selecteren net zoals op de Humax en dan alles in 1x kan verwijderen.


In de Ziggo Go app kun je bij de afleveringen van de opgenomen serie kiezen voor wijzig en dan de opnames selecteren om weg te gooien. Op de box zelf vind je achter de opnames een vuilnisbakje om snel weg te kunnen gooien, maar de app werkt sneller.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik heb net even gekeken op mijn Next beneden, omdat gister al laat was. Inderdaad de houdbaarheid van Films en Series staan er niet bij. Lijkt me wel een puntje voor Ziggo Moderators om dit op te pakken.

Gelukkig kan je hier in dit topic Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen! ook redelijk kijken wanneer een serie of DVD eindigd.
Digilike

Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Via de afstandsbediening lukt het in Movies en Series niet om een film aan de kijklijst toe te voegen. Ik probeer dat op 3 manieren:

* In het overzicht met films de betreffende film selecteren met de afstandsbediening en dan de knop met de 3 puntjes gebruiken (heet die contextknop?). Vervolgens kiezen voor toevoegen aan kijklijst.

* In het overzicht met films met de afstandsbediening klikken op OK op de betreffende film en in het informatiescherm dat dan verschijnt kiezen voor toevoegen aan kijklijst.

* In het overzicht met films met de afstandsbediening klikken op OK op de betreffende film en in het informatiescherm dat dan verschijnt met de stembesturing zeggen 'toevoegen aan kijklijst'.

Geen enkel resultaat. Dit lijkt me een bug te zijn?

Het toevoegen van films aan de kijklijst lukt overigens wel via de Ziggo Go app op de iPhone of iPad. En ook via de browser op de laptop.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic