Ronald712

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

NASA TV App

Zou het mogelijk zijn dat Ziggo de NASA TV app op de Horizon box kan doorgeven.
Als ruimtevaart geïnteresseerde zou ik en waarschijnlijk ook anderen dat erg mooi vinden.
Veel goede documentaires en veel live uitzendingen.
8 Reacties 8
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hi, dit is een klanten helpt klanten community. Een moderator zou je kunnen helpen met deze vraag en deze komen langs alle berichten, het kan dus even duren voor je hier antwoord op krijgt.
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Dat zou ik ook wel willen. Nu open ik weleens een live-feed richting de TV (stream ik vanaf de PC) maar dat zou zoveel makkelijker kunnen. Bovendien is de NASA-app echt fantastisch.

Mocht er een stemming komen dan steek ik alvast mijn hand op. 😛
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Vind dit bericht ook wel super en zie zo'n app best wel zitten, ook ik steek me duim omhoog
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Misschien moeten we er een Poll over maken als een moderator zegt dat ze het willen overwegen als meer mensen zo'n app willen. Al hoewel ik denk dat daar wel weer iemand aan moet zitten sleutelen om dit in elkaar te zetten als app. Weet eigenlijk niet of Ziggo dit dan doet of de persoon die de NASA-app maakt.

Maar we wachten rustig even af tot er een moderator langs komt. Wat ons betreft mag er ook wel een app van komen, leuk toch!
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Welkom op onze Community, Ronald712!

Toffe suggestie om een NASA app toe te voegen aan het aanbod op de Mediabox XL. Ik heb geen idee of dit haalbaar is maar ik zet de suggestie door naar de verantwoordelijke afdeling. Dan weten zij in ieder geval dat er belangstelling voor is!

Groet,
Thijs
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Thijs Ziggo wrote:
Welkom op onze Community, Ronald712!

Toffe suggestie om een NASA app toe te voegen aan het aanbod op de Mediabox XL. Ik heb geen idee of dit haalbaar is maar ik zet de suggestie door naar de verantwoordelijke afdeling. Dan weten zij in ieder geval dat er belangstelling voor is!

Groet,
Thijs


Thnx Thijs, lijkt me echt wel gaaf zoiets op de media box, andere kijk op Nasa
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Mooi, ook mijn stem hebben jullie, nu 'cast' ik het vaak. ?
Ronald712
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Is er al iets meer bekent of the NASA TV app er komt ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic