JasperB

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Mediabox Next EPG Featurerequest

Hoi,

 

Zou Ziggo in hun volgende update voor de Mediabox Next de optie: EPG per zender kunnen toevoegen?

Ik maakte bij de Mediabox XL namelijk altijd gebruik van de EPG Per Zender, omdat dit veel handiger kijkt en omdat dan alle programmanamen volledig worden weergegeven én omdat je in 1 oogopslag ziet wat er de rest van de dag op de zender word uitgezonden, zonder dat je de hele tijd van links naar rechts moet scrollen, zoals in de huidige EPG het geval is. Ook zie je meestal niet de volledige programma namen.

 

De optie EPG Per Zender word ook gebruikt in de Ziggo Go app, en aangezien de Mediabox Next ook goed samen werkt met de Ziggo Go app, lijkt het me daarom handig om ook de Next te voorzien van de optie EPG Per Zender.

 

Zouden jullie dit in de volgende update kunnen meenemen? Ik las op het forum dat meerdere Community leden hierom vragen. Thanks!

 

Groeten Jasper

2 Reacties 2
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @JasperB 

Welkom hier op de Community. Bedankt voor je suggestie, ik zal deze voor je doorzetten naar de ontwikkelaars. Zien je we je snel weer terug met een nieuwe vraag of idee?

JasperB
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Rikst,

 

Fijn dat het doorgezet word naar de ontwikkelaars. Hopelijk doe ze er iets mee dat zou mooi zijn, want ik las dat meer mensen hierop zitten te wachten 😉

 

Zet je mijn andere post/opmerking m.b.t. de terugspringende informatiebalk, na het bekijken van de info van een programma, ook door naar de ontwikkelaars? Dit is een wijziging die ze gedaan hebben in de laatste update v4.22. In v4.19 werkte dit namelijk beter.

 

Thanks en groeten

Jasper

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic