Beantwoord

Lijstweergave in plaats van pictogrammen (Mediabox Next)

• 19 juli 2019
  • 3 reacties
  • 300 keer bekeken

Diaan11 heeft hetzelfde probleem ongeveer 2 maanden geleden aangekaart, en Michael Ziggo heeft hierop gereageerd.
Is er al iets bekend m.b.t. een lijst i.p.v. pictogrammen ?
Zelf kijk ik vaak bij Movies en Series/Aanbieders/NPO naar bepaalde uitzendingen, maar helaas is het overzicht van programma's alleen maar zichtbaar in pictogrammen.
Dit overzicht is niet overzichtelijk, omdat de teks bij het pictogram voor een groot stuk is ingekort, waardoor je niet kan zien op welk tijdstip dit is uitgezonden.
Als voorbeeld een herhaling van het journaal, er staat dan wel journaal onder, maar het tijdstip van uitzending staat er dan niet onder. Aangezien er op een dag verschillende uitzendingen zijn, kan je dus op deze manier niet goed bepalen welke uitzending je zoekt.
In de oude bakplaat (Mediabox Horizon) kon je dit namelijk instellen in een menu, en een lijst om in te zoeken is gemakkelijker en overzichtelijker.
Is er al zicht op verandering, of komt deze er niet ?
icon

Best beantwoord door Alex Ziggo 22 juli 2019, 16:29

Goede suggestie, @Vader67 ! Ik snap inderdaad je punt voor wat betreft de extra informatie. Het voorbeeld dat je aanhaalt (NOS Journaal) is natuurlijk het beste voorbeeld hierin. Ik durf niet te zeggen of hier verandering in gaat komen, maar neem je suggestie wel mee. Voor wat betreft dergelijke programma's, raad ik je voor nu aan om gebruik te maken van Voice Control of terugkijken via de TV-gids om een specifieke aflevering te kiezen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Welke Media Box of Module gebruik je nu als ik vragen mag.

Heb je het al eens herstart, 30 seconde van de stroom af.

Hoe is het aangesloten, UTP of Wifi
Nu de Mediabox-Next, en deze is aangesloten via een UTP-kabel.
Goede suggestie, @Vader67 ! Ik snap inderdaad je punt voor wat betreft de extra informatie. Het voorbeeld dat je aanhaalt (NOS Journaal) is natuurlijk het beste voorbeeld hierin. Ik durf niet te zeggen of hier verandering in gaat komen, maar neem je suggestie wel mee. Voor wat betreft dergelijke programma's, raad ik je voor nu aan om gebruik te maken van Voice Control of terugkijken via de TV-gids om een specifieke aflevering te kiezen.

Reageer