Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Lijst met suggesties van Template

Ziggo is in Nederland de exclusieve aanbieder van HBO ondemand. 

Nu sinds dit jaar Warner, HBO Max in de markt heeft gezet. 

Is VodafoneZiggo nu bezig om XL uit te breiden met de volledige bibliotheek van Warner, waarbij Ziggo Movies&Series (X)L de Nederlandse versie van HBO Max word? 
*
Als ik iets kijk op de Humaxbox en verder wil kijken op ZiggoGo van bijvoorbeeld HBO of een film uit Movies&Series XL. Dan gaat dit niet verder op Ziggo Go. 
*
Komt er ooit nog de mogelijkheid om bij Movies&Series XL. De ondertiteling uit te zetten net als bij Netflix en Disney+? Dan bedoel ik bij het ondemand deel waar onder HBO ook in zit
*

Indien series of films eigenlijk uit de US, UK etc komen. Kan er dan net als bij Netflix of Disney+ niet de mogelijkheid geboden worden dit in de originele taal te kijken, met of zonder ondertiteling.

Dit kan nu niet, het zou fijn zijn als dit wel geïmplementeerd zou worden 
*

Kan er in het drop down menu, meer toegevoegd worden?

Meer genres voor series en voor films. 
*
Kan er geen App komen, waar alleen Movies&Series XL zit zonder tv zenders? 
*

Als je klant bent bij Vodafone en Ziggo. Indien je Movies&Series XL afneemt kan je alleen maar Ziggo Sport Totaal kiezen. 

In Movies&Series XL, zit namelijk al kids en L. 

Wellicht voor degenen die dus Vodafone én Movies&Series XL hebben, die geen behoefte aan sport. 

 

Bijvoorbeeld de optie bieden, korting op huur films of iets extra bij mobiel. Ipv dubbel data nog wat extra data of de eerste 2,5gig aan data verbruik op Vodafone network die je per maand aan ZiggoGo gebruikt gratis. 

*

 

 

*Verschillende vragen/suggesties in 1 topic/post samengevoegd door moderator*

32 Reacties 32
Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Als ik iets kijk op de Humaxbox en verder wil kijken op ZiggoGo van bijvoorbeeld HBO of een film uit Movies&Series XL. Dan gaat dit niet verder op Ziggo Go. 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Komt er ooit nog de mogelijkheid om bij Movies&Series XL. De ondertiteling uit te zetten net als bij Netflix en Disney+? Dan bedoel ik bij het ondemand deel waar onder HBO ook in zit

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Indien series of films eigenlijk uit de US, UK etc komen. Kan er dan net als bij Netflix of Disney+ niet de mogelijkheid geboden worden dit in de originele taal te kijken, met of zonder ondertiteling.

Dit kan nu niet, het zou fijn zijn als dit wel geïmplementeerd zou worden 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Kan er in het drop down menu, meer toegevoegd worden?

Meer genres voor series en voor films. 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Kan er geen App komen, waar alleen Movies&Series XL zit zonder tv zenders? 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

 

Kan er geen App komen, waar alleen Movies&Series XL zit zonder tv zenders?

 


Om het voor mezelf visueel te maken enkel onderstaande optie in een app voor mobiele toestellen. Wat zou daar de meerwaarde van moeten zijn? Ik verwacht dat de gemiddelde klant graag alles in  1 app heeft.

 

 

 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Alleen Movies&Series XL, zonder allemaal de zenders. Is prettiger, voor Ziggo Sport is ook een aparte app. Ziggo Sport Totaal is ook via ZiggoGo te zien. 

 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Als je klant bent bij Vodafone en Ziggo. Indien je Movies&Series XL afneemt kan je alleen maar Ziggo Sport Totaal kiezen. 

In Movies&Series XL, zit namelijk al kids en L. 

Wellicht voor degenen die dus Vodafone én Movies&Series XL hebben, die geen behoefte aan sport. 

 

Bijvoorbeeld de optie bieden, korting op huur films of iets extra bij mobiel. Ipv dubbel data nog wat extra data of de eerste 2,5gig aan data verbruik op Vodafone network die je per maand aan ZiggoGo gebruikt gratis. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het grootste probleem wat ik hiermee heb je moet XL afnemen voor de extra zenders. Wie geen behoefte heeft aan die zenders heeft een bredere keuze. Voordeel ik hoef over een kleine 2 jaar niet bij Voda te blijven. Ik heb helaas te veel blinde vlekken.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

In Movies&Series XL of L, krijg je HBO content erbij. 

Wellicht voorv(X)L het ondemand aanbod verder uitbreiden. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Template wrote:

In Movies&Series XL of L, krijg je HBO content erbij. 

Wellicht voorv(X)L het ondemand aanbod verder uitbreiden. 

Eerder omdraaien  L voor de TV kanalen XL voor de movies en series erbij. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

 

Als ik iets kijk op de Humaxbox en verder wil kijken op ZiggoGo van bijvoorbeeld HBO of een film uit Movies&Series XL. Dan gaat dit niet verder op Ziggo Go.

 


dat klopt de humax ondersteunt dat niet

 

 

als je zowel op de mediabox als ziggo go verder wilt kunnen kijken waar je gebleven was moet je de mediabox next hebben

in de toekomst is het met de mediabox xl ook mogelijk

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

 

Als ik iets kijk op de Humaxbox en verder wil kijken op ZiggoGo van bijvoorbeeld HBO of een film uit Movies&Series XL. Dan gaat dit niet verder op Ziggo Go.

 


Hey @Template . 

 

 

Wat @anoniemforum zegt klopt helemaal. Je ZiggoGO en kijken op de Mediabox staan in principe helemaal los van elkaar. Verder kijken van de een op de andere, gaat dus helaas niet. 

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

 

Komt er ooit nog de mogelijkheid om bij Movies&Series XL. De ondertiteling uit te zetten net als bij Netflix en Disney+? Dan bedoel ik bij het ondemand deel waar onder HBO ook in zit

 

 

Hey @Template, goedemorgen.

Als ik je goed begrijp wil je films en series uit het Movies & Series XL aanbod zonder ondertiteling bekijken.

Nu ben ik benieuwd wat voor digitale ontvanger je gebruikt. Of volg je de films en series via Ziggo GO? Laat het hier maar even weten, dan zoek ik voor je uit of de ondertiteling uit te schakelen is.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi goedemorgen @Template
 

Template wrote:

Alleen Movies&Series XL, zonder allemaal de zenders. Is prettiger, voor Ziggo Sport is ook een aparte app. Ziggo Sport Totaal is ook via ZiggoGo te zien. 

 

De reden dat er voor Ziggo Sport een aparte app is, is omdat je apart een abonnement af kan nemen voor Ziggo Sport Totaal Go, dus provider afhankelijk. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Template 
Je hebt helemaal gelijk hoor! Op het moment dat jij al Movies en Series XL afneemt, dan heb je al toegang tot de Kids kanalen en het aanbod van Movies en Series L. Je kunt dan alleen kiezen als Gratis Extra voor Ziggo Sport Totaal, tenzij je Movies en Series XL alleen afneemt voor het aanbod van On Demand. Mogelijk dat in de toekomst het aanbod voor de Gratis Extra's wijzigt. Ik ga er vanuit dat vele klanten met jou meer variatie zeker op prijs stellen. Deel het hier vooral bij ‘tips en suggesties'. 

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

 

 Komt er ooit nog de mogelijkheid om bij Movies&Series XL. De ondertiteling uit te zetten net als bij Netflix en Disney+? Dan bedoel ik bij het ondemand deel waar onder HBO ook in zit

 


Hi @Template,

Zoals je zegt is het inderdaad niet mogelijk om de originele taal te kiezen. De content wordt bij ons in de betreffende taal aangeleverd en dus één op één doorgezet. Vandaar dat er geen selectie qua taal mogelijk is.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Template . Zoals net ook gezegd; je hebt in 1 dag meer dan 10 topics aangemaakt. Voornamelijk suggesties voor onze diensten. Ik heb alles even in 1 topic gebundeld ^^. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Template wrote:

Kan er in het drop down menu, meer toegevoegd worden?

Meer genres voor series en voor films. 



Heb je een suggestie welke genres, @Template ? 🙂

Uitgelicht topic