Vraag

LG televisie geef aan geen signaal

• 13 november 2020
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

als ik de box opstart met de rode knop (deze is gekoppeld aan de tv) gaat de box aan de tv ook, maar krijg de melding geen signaal.

ik krijg geen foutcode of zoiets te zien soms hoor ik even audio dat valt weg en dan kom gelijk de melding geen signaal v/d LG tv.

zet ik de tv uit en dan weer aan dan heb ik beeld (knop is nu niet gekoppeld rood voor de box en de witte tvknop voor tv). andere box het zelfde probleem de monteur bijna 2 uur bezig geweest vreemde storing de rest van de box perfect.

hiervoor de mediabox xl alles prima alleen deze maakte veel herrie.monteur alles zelf geinstalleerd kabels goed en alles goed aangesloten.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +25

@p.v.meurs Hoe is de energie stand ingesteld? zet eens op hoog om ea uit te testen. ( mocht dit nog niet zo zijn) 

open het menu inz Next>ga naar Systeem>  Verbruik in standby: hier kan je ea instellen.

Test ook eens uit om de functie “alles met 1 knop uit en aan zetten” enig invloed heeft. zet eens uit en aan en om evt verschil te merken. 

Wat gebeurt er als je deze functie uit zet, en dan eerst de next aanzet, daarna pas de tv. ( even van uit gaande de Next box)

monteur vanmiddag geweest de knoppen box aan en tv aan ontkoppeld kijken nu hoe het gaat  eerst tv aan wachten dat ik hdmi 1 op scherm ziet dan de box starten verbruik standby anders instellen geen efect. bedankt voor je tips:thumbsup_tone2:

Hey @p.v.meurs en welkom hier op de Community!

Wat fijn dat de monteur aan de slag is geweest voor je. We zijn intussen een aantal dagen verder, hoe gaat het nu? 

Reageer