Vraag

Komen er meer Next apps beschikbaar? Zoals Plex, Emby of NPO start of DPlay?

• 11 juni 2019
  • 9 Reacties
  • 1130x Bekeken

Ik zou graag meer apps in de store zien.
Met name NPO start of DPlay, maar zeker ook Plex of Emby.

De keuze is niet echt bepaald uitgebreid hierin.

9 Reacties

Bij plex apps moet je voor veel extra functionaliteit betalen. Dan liever gewoon een dlna client in de next. I.i.g. iets waarvoor je niet weer apart moet betalen. Ik zou dit wel fijn vinden want ik moet me nu behelpen bij het afspelen van content op mijn nas, terwijl ik voorheen met windows media center alles probleemloos kon afspelen, zelfs zonder streaming gewoon vanaf de samba netwerkschijf.
Zou kodi o.i.d kunnen draaien op een next?

Plex werkt prima zonder er extra voor te betalen, zou hem ook graag zien bij de apps
Reputatie 2
Badge
Bij plex apps moet je voor veel extra functionaliteit betalen. Dan liever gewoon een dlna client in de next. I.i.g. iets waarvoor je niet weer apart moet betalen. Ik zou dit wel fijn vinden want ik moet me nu behelpen bij het afspelen van content op mijn nas, terwijl ik voorheen met windows media center alles probleemloos kon afspelen, zelfs zonder streaming gewoon vanaf de samba netwerkschijf.
Zou kodi o.i.d kunnen draaien op een next?
Plex zou ik ook graag zien
De Plex app zou voor mij ook een zeer welkome toevoeging zijn in de appstore van de Next.
Plex wordt als App genoemd, maar meestal wordt er een DLNA Client/Renderer voor de Next bedoeld. Daarmee kun je dan stuff afspelen die via een Plex of andere DLNA Server in je netwerk bereikbaar is. Het is een beetje een misser dat dit niet meteen beschikbaar is gemaakt.
Overigens: Liever eerst maar wat andere problemen oplossen rond de Next.
Dan weer eens gaan kijken naar extra Apps.
Reputatie 4
Badge +3
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.

Is zou graag een tosti ermee willen maken.
Reputatie 7
Badge +14
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.

Plex is toch een stream functie om content van je eigen computer of (Nas ) netwerk te kunnen bekijken ?
Reputatie 7
Hallo @jwgvdheijden welkom op de Community! Fijn dat je de apps die er zijn al lekker gebruikt. Op termijn komen er zeker andere apps bij. Ik verplaats je topic naar 'deel je tip'. Op die manier kunnen andere klanten ook meepraten met je wens. Wij lezen op de achtergrond mee 🙂 In andere topics lezen we dat bijvoorbeeld Amazon Prime erg gewild is.

Reageer