Roadrunner1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Kinderslot erotische zenders

Als de mediabox next op standby heeft gestaan dan moet je per erotische zender die je aankiest de code invoeren (kinderslot / ouderlijk toezicht).

Dit ervaar ik als zeer vervelend om elke keer weer die extra handelingen te moeten uitvoeren, zeker aangezien ik geen kinderen heb.
Bij de vorige mediaboxen kon je dit gewoon uitzetten.

Hierover tel. contact gehad met ziggo en wijziging is niet mogelijk.

Graag zie ik deze functie gewijzig en dat gezinnen met kinderen dit zelf kunnen bepalen met een pincode.

Jammer maar wij als volwassen mensen kunnen neem ik aan zelf wel bepalen wat onze ogen mogen zien en dat hoeft ziggo of een derde partij van buitenaf voor mij niet te bepalen.

Iemand nog suggesties / ideeën hier over
Met vriendelijke groet,
9 Reacties 9
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Heel hypocriet van Ziggo, wel het erotisch pakket aanbieden en het geld innen maar dan wel de vrome betuttelaar zijn door elke keer de pincode te vragen want o wee de kinderen!
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Ze zouden de zenders gewoon standaard op slot moeten houden maar wel de keuze als je ze gewoon open wil hebben dat je dit kan instellen bij de optie pincode op de Next.
hans195

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
helemaal mee eens je betaald een bedrag voor pincodes in te voeren
bij elke box is dat mogelijk ook bij de next
iedereen moet daar vrij in zijn
het gaat om een software update
Roadrunner1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Het lijkt wel of ze je niet voor vol aanzien.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, Roadrunner1! Wanneer een pincode in jouw huishouden niet nodig is voor de Erotiek zenders, dan snap ik dat dit voor jou een onnodige handeling is. Ik heb je topic in de categorie 'Deel je tips en suggesties' gezet. Wie weet zijn er naast de aanwezigen in dit topic die hier ook zo over denken.
Roadrunner1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dankjewel
Ik hoop dat het opgelost wordt.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Laat maar...
Rene781

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja daar denk ik zeker ook zo over.  Ik betaal voor dat pakket en kan dus zelf wel bepalen of ik wel of niet een pincode erop wil zetten. Het is absoluut onacceptabel dat Ziggo dat voor mij meent te moeten beslissen.
En ik lees ook hier dat mensen er juist om gevraagd schijnen te hebben?? Dat slaat werkelijk nergens op: wie het wil heeft zowiezo al de mogelijkheid om pincodes in te stellen.
Komt nog bij dat als je via een CI-module kijkt er geen sprake is van pincodes...
Kortom Ziggo, ZEER SLECHTE ZAAK EN SVP ZSM DE PINCODE HIERVOOR AFSCHAFFEN!!!!!!

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij 18+ zenders een pincode invoeren ook als pincode de pincode is uitgeschakeld hebben ze gedaan wegens veiligheid overwegingen 

Uitgelicht topic