Malefica

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Kan er een Amazon Prime Video app op de Mediabox XL of Mediabox Next komen?

Hoi,

Ik heb nu de Mediabox Next en we hebben al Netflix en Videoland als streamingdiensten ingebakken. Ik vroeg me af of ziggo ook al bezig is met andere streamingsdiensten toe te voegen als app en dan met name de Prime Video app.

Ik merk dat ik daar ook behoefte aan heb dit ingebakken te hebben in de nieuwe mediabox.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

Voor de liefhebbers met een Mediabox Next heb ik goed nieuws: vanaf vandaag heb je toegang tot Prime Video!

 

Lees hier het topic!

Bekijk in context

104 Reacties 104
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Het zou een mooie aanvulling zijn voor de nieuwe Media Box Next en wie weet wordt je tip opgenomen door een moderator en dit doorgezet naar Ziggo.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Malefica Welkom op onze Community! Fijn dat de box bevalt, daar hebben we ook echt ons best voor gedaan.

Door je vraag te verplaatsen naar 'Deel je tip' kunnen andere mensen aangeven of zij ook behoefte hebben aan een Amazon Prime Video app. Wanneer het topic gaat leven dan zetten wij een dergelijk verzoek meteen door naar de ontwikkelaars van de apps 🙂
Malefica
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Alvast dank Anne
PatrickKorzeliu

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
O ja, graag zo snel mogelijk.
Kijk graag Prime, maar dat het alleen op mijn telefoon/laptop kan is vreselijk irritant.
Ton121

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Kan niet snel genoeg
edskie

Level 5
  • 73Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
Ja heel graag de amazone prime app
Andres76

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Graag de Amazone Video Prime app voor de (EOS) Next box! Zou echt een super aanwinst zijn!
Darklyn

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
overgestapt van netflix naar prime dus zou het ook graag zien dat de prime app erbij komt
Mamaflo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
inderdaad graag de amazon prime app op de Next box. Echt een gemis dat deze niet beschikbaar is
J.Meinen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
voor mij zou de amazon prime app ook erg welkom zijn.
Net als elders al aangegeven de NPOstartplus app.

Nu is ziggo een geweldige nieuwe weg in geslagen met de next maar komt ie voor mij nog wat mank over omdat je alsnog je oude smart tv of losse android box er bij moet blijven gebruiken.

Niet erg fijn omdat het ook niet altijd onderling goed werkt met elkaar.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het lijkt erop dat Liberty Global ambities heeft de Next een all-in-1 MediaBox te maken.
Of dat gaat lukken voor alle Apps die maar gewenst worden is nog maar de vraag.
Zo zijn er meldingen over dat de Netflix App van de Next functionaliteit mist tov idem van een Smart TV.
Ik zou het zelf erg op prijs stellen eerst maar eens wat extra aandacht te gaan besteden aan issues met de basisfuncties van de Next icm het video Platform. Betere en meer Apps komt later wel.
arjandotorg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanmiddag de Next gekregen. Zou ook heel graag Amazon Prime willen kunnen kijken op het apparaat. Gebruik dat ongeveer 50/50 met Netflix. Kijk vooralnog dat maar op de PS4.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Plusje mijnerzijds 🙂
James55

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heel graag Amazon prime dan kan ik echt een afstandsbediening gebruiken.
evdrijst

Level 9
  • 268Posts
  • 1Oplossingen
  • 77Likes
Hoi Anne,
Ook hier een Amazon prime wens er bij.
Kun je misschien aangeven bij hoeveel aanmeldingen er beweging gaat komen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Er is nooit echt een percentage aangegeven, maar ik verwacht dat er toch wel een flink aantal klanten moeten zijn die iets willen en dan moet Amazon ook nog mee willen doen en moeten Ziggo en Amazon ook nog tot een overeenkomst komen.

Maar bij voldoende vraag van 10% van de klanten?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
evdrijst daar kan ik wel iets over vertellen! De ontwikkelaars van de software laten zich continu door meerdere bronnen informeren. Er worden enquêtes verstuurd, en ook alle afdelingen die klantcontact hebben geven door welke wensen de mensen hebben. Informatie vanaf de Community is daarbij bijzonder fijn voor ze. Wij geven een link naar opvallend topic en geven aan wat er in het betreffende topic leeft onder onze klanten. De ontwikkelaars openen de link, kunnen direct met onze klanten meelezen en ook de link intern makkelijk delen met collega's. Een belangrijke taak van dat team is om bestaande functies te verbeteren, zeker bij een nieuw product. Deze werkzaamheden bepalen in grote mate of er ruimte is voor het realiseren van nieuwe wensen, dit hangt niet af van een specifiek aantal meldingen.
Mieters

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo, ik zou ook heel graag Amazon Prime als App kunnen installeren!

Jullie kunnen je er echt mee onderscheiden, zeker aangezien je Amazon Prime niet naar een chromecast kunt streamen momenteel en ik, als gebruiker zonder smart-tv want ik kies liever geen toeters en bellen op mijn tv, zou dan toch films en series van Amazon kunnen bekijken. Hoop echt dat de devs kunnen zorgen dat deze app geinstalleerd kan worden!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Koop een IP-TV Box of Stick met een Amazon Prime App.
Er zijn er zat.

Een kleine greep.
https://www.expertreviews.co.uk/tvs-entertainment/1407329/best-iptv-box-streaming-devices-tv-movies

Alternatief is een Amazon Prime App voor Android Phone of Tablet of Iphone/Ipad en dat casten naar een TV met een Chromecast op een HDMI poort.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic