Vraag

Kan Engelse ondertiteling BBC, etc standaard aan?

• 1 augustus 2019
  • 3 Reacties
  • 272x Bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen bij de BBC zenders de ondertiteling, Engels, standaard aan te zetten en dat de media next box dit ook inhoudt?
En bijvoorbeeld bij Discovery zenders de ondertiteling, Nederlands, aan te zetten.
Zodanig dat dit alleen bij genoemde zenders in te stellen is en werkt?

Dank.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Hallo @Zonne294 welkom op de Community. Ik begrijp wat je voor ogen hebt, een soort 'onthoud de laatste ondertiteling instelling' optie. Helaas is het niet mogelijk om dit individueel per kanaal vast in te stellen.
Reputatie 7
@Anne H Ziggo ,
Ik vind het een mooi feature-request, als het al zo niet had moeten werken. Het hele gedoe met ondertiteling (slechthorend en/of gewoon) is momenteel verre van betrouwbaar. Ik kan me herinneren dat in het begin de ondertitelingsvoorkeur per zender werd vastgehouden. In ieder geval was ik er toen blij mee en ik meen dat anderen op dit forum hier ook hun blijdschap over uitgesproken hebben.
Reputatie 7
@AoxoMoxoA en @Zonne294 ik zet dit topic bij de andere product suggesties 🙂 Het is inderdaad een goede feature-request.