H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes

Is het mogelijk dat de Ziggo Community een optie krijgt voor dark-mode?

Misschien een fijn idee dat de ziggo Community een Donkere modus krijgt? ik krijg namelijk hoofdpijn van al die witte kleuren gecombineerd met het oranje.. ben ik hier de enigste in?

In het algemeen hebben eigenlijk bijna alle grote platformen (zoals youtube, google, netflix, etc etc) de optie voor een Donkere modes waardoor de witte kleur vervangen word met donker grijs. zou zeer gewenst zijn dat ziggo die optie ook krijgt 😄
3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hey H-Dirk, een hele goedemorgen!

Ontzettend leuk dat je jouw tips en suggesties met ons deelt! Daar worden we altijd blij van! Als kers op de taart kan ik je alvast mededelen dat het in de planning staat om een tikkeltje minder oranje te gebruiken. Ik ben ook erg benieuwd of meerdere gebruikers van het Ziggo modem dezelfde mening delen. Laat het ons weten! We lezen graag meer. :blush:
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Goedemorgen H-Dirk,

Zoek je zo'n weergave (zie afbeelding)?

Ik gebruik hiervoor Firefox i.c.m. extensie Dark Reader i.v.m. oogproblemen. Het is ook mogelijk in Chrome/Canary maar dit werkt vooralsnog het beste . Op een aantal sites werkt het helaas nog niet optimaal maar dan zet ik fijn de zonnebril op 😉

Mocht je hulp/tips nodig hebben dan hoor ik dat graag!




H-Dirk
Topicstarter
Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Marco1861 wrote:
Goedemorgen H-Dirk,

Zoek je zo'n weergave (zie afbeelding)?

Ik gebruik hiervoor Firefox i.c.m. extensie Dark Reader i.v.m. oogproblemen. Het is ook mogelijk in Chrome/Canary maar dit werkt vooralsnog het beste . Op een aantal sites werkt het helaas nog niet optimaal maar dan zet ik fijn de zonnebril op 😉

Mocht je hulp/tips nodig hebben dan hoor ik dat graag!





Voor nu is dit echt een Prachtige oplossing! Je word hartelijk bedankt Marco1861 !

dit is ook precies wat ik bedoel Cecilia Ziggo . niet minder oranje maar minder WIT. als ziggo dit kan maken op hun site als een simpele slider optie zou dat nog prachtiger zijn

Uitgelicht topic