Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

IBC 2019 in de RAI Amsterdam

Ook dit jaar komt er van 13-17 september weer een IBC beurs in Amsterdam Rai.

IBC is een van de grootste beurzen ter wereld op het gebied van media en techniek.
Ruim 1700 exposanten, waaronder Liberty Global, Google, AmazonAWS, Facebook, IBM, Microsoft, maar ook fabrikanten van hardware zoals Thomson, HP, Hiltron, Humax etc.
Hier een kort filmpje van IBC 2018
https://www.youtube.com/channel/UC6lJowTSjTBC0xAyeiuX2Tw

Ik post het bericht al vroeg omdat je ook dit jaar als early bird gratis toegang hebt (Ticket tijdens de beurs kost iets van € 120 )

Dus mocht je geinteresseerd zijn, registreer je dan tijdig zodat je een badge krijgt waarmee je (alle dagen) gratis toegang hebt.

registreren kan online via : https://show.ibc.org/

(en nu hopen dat het spamfilter niet weer op hol slaat :grin::grin::grin::grin: )
11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Misschien zien we elkaar daar Nick999
Ik weet alleen nog niet welke dag ik ga.

Van: IBC2019
Verzonden: dinsdag 14 mei 2019 10:29
Aan: be rt@home.nl
CC: be rt@ziggo.nl
Onderwerp: IBC2019 registration confirmation
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Wie weet. :sunglasses:
Gezien het enorme aantal exposanten op gebieden waar ik in geïnteresseerd ben, denk ik dat ik 2 dagen ga. Maar RAI is dan ook iets makkelijker bereikbaar voor mij dan Utrecht... :grin:
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Mochten er nog mensen interesse hebben, dan heb je nog maar 10 dagen om te registreren voor gratis toegang. Daarna betaal je gewoon de (hoge) entreeprijs.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Esports special! :scream:

Maar los van dat ook heel vet. Het is dat ik al teveel gepland heb voor nu.
(Ja ik weet het.... ik zag de post nogal laat...)

Dit is best wel één om elk jaar in de gaten te houden om er (eventueel) met een groepje heen te gaan.

Gr,
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ronald Ziggo Eigenlijk zou dit vanuit Ziggo gewoon verplichte kost moeten zijn voor jullie :sunglasses:
Tenslotte staat Liberty er ook vrijwel ieder jaar met de nieuwste apparatuur en ook de meeste leveranciers van mediaboxen en modems staan daar met de laatste modellen.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Toch nog maar even een laatste oproep voor nieuwere communityleden omdat vandaag de laatste dag is dat je nog kunt inschrijven voor gratis toegang tot IBC 2019
Daarna betaal je in de voorverkoop € 85 en als de beurs eenmaal open is, aan de kassa € 185
Dus mochten mensen nog interesse hebben dan is vandaag echt de laatste goedkope kans.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De gratis inschrijving voor een Free Visitor Pass is verlengd voor de te laatkomers.:relaxed:

https://show.ibc.org
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Inderdaad. :sunglasses:
Tot a.s. vrijdag de 23 ste zie ik net.
Zullen ook niet veel particulieren zijn die 85-185 voor een ticket willen betalen...
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Zometen maar even kijken in de Rai wat het is...

Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
En, hoe was het?
Denk je dat het echt iets is om met een groep heen te gaan of is het meer een solo toer?

Gr,
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ronald Ziggo Het was mooi en veel nieuwe apparatuur. Overigens de eerste dagen te druk vandaar dat ik pas tegen het eind ben gegaan. Ik denk dat het voor een groep best leuk kan zijn, maar dan wel met een groep die ook geïnteresseerd is in deze tak van sport zoals de IBC.. Overigens is het ook solo wel te doen, al loop je dan net even meer het risico om bij bepaalde stands te lang te blijven hangen en daardoor andere zaken te missen.
Een top is alvast om ieder geval de hotdog stand buiten bij de ingang over te slaan. Want zij redeneren kennelijk dat als je 185 Euro voor een ticket neer kan leggen, je ook wel 7,50 voor een hotdog wil betalen... :grin:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic