Beste Tom, dat circus over welke apparatuur met foto's heb ik al allemaal gehad met Ziggo. Dat ga ik niet nog eens overdoen. Dank voor je link met instructies voor up- en downstream gegevens en netwerkhistorie. Heb er vandaag ook met diverse mensen over gesproken. Die Humax is me enkele malen aanbevolen.
Beste Pasi, dat er velerlei oorzaken kunnen zijn heb ik vandaag ook in die gevoerde gesprekken opgestoken.
Beste Template, je bent kennelijk nogal 'n Ziggo fan. Kom ik meer tegen. Maar ook vele KPN fans. Wat me bij Ziggo tegenstaat is het bedroevende niveau van de mensen van Klantenservice, die je aan de lijn krijgt.
Wat ga ik doen?
Ik ga dinsdagochtend een statusrapport maken en ga daarmee naar een lokale computerwinkel, die al heel lang bestaat en als zeer degelijk bekend staat. Neem ook de zaken, die ik hier en in de gesprekken vandaag heb opgedaan mee en laat me daar adviseren wat te doen.
Dank voor jullie reacties en fijne zondag, WF