Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes

Goed nieuws voor LG tv bezitters.

Vanaf vandaag heeft LG een nieuwe app toegevoegd. De apple tv app. Voordeel, je hoeft geen apple tv meer te kopen, maar kijkt gewoon via de app van je LG.
Volledig worden ondersteund, 4K, HDR, DolbyVision en Dolby Atmos.

 

7 Reacties 7
Petertje001

Level 13
  • 828Posts
  • 3Oplossingen
  • 192Likes
Peppes wrote:

Vanaf vandaag heeft LG een nieuwe app toegevoegd. De apple tv app. Voordeel, je hoeft geen apple tv meer te kopen, maar kijkt gewoon via de app van je LG.
Volledig worden ondersteund, 4K, HDR, DolbyVision en Dolby Atmos.

 

Kan je daar mee ook naar je ziggo aansluiting kijken dan of ont

Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Petertje001 wrote:
Peppes wrote:

Vanaf vandaag heeft LG een nieuwe app toegevoegd. De apple tv app. Voordeel, je hoeft geen apple tv meer te kopen, maar kijkt gewoon via de app van je LG.
Volledig worden ondersteund, 4K, HDR, DolbyVision en Dolby Atmos.

 

Kan je daar mee ook naar je ziggo aansluiting kijken dan of ont

 

Nee, Ziggo zit niet op Apple tv. Zou wel mooi zijn, dus misschien in een verre toekomst?

 

Dustin123987

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag lees ik dat ziggo naar de Apple TV komt. Zal ziggogo dan ook gaan werken op een LG smart tv?

Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Dustin123987 wrote:

Vandaag lees ik dat ziggo naar de Apple TV komt. Zal ziggogo dan ook gaan werken op een LG smart tv?

 

Ik denk dat je streamen verwart met de app van ziggo die op de apple tv zou komen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Peppes wrote:
Dustin123987 wrote:

Vandaag lees ik dat ziggo naar de Apple TV komt. Zal ziggogo dan ook gaan werken op een LG smart tv?

 

Ik denk dat je streamen verwart met de app van ziggo die op de apple tv zou komen.

Ik denk het niet! 😉 

 

Check deze link @Peppes en @Dustin123987  🙂 

Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes

@Lycke Ziggo 

Bedankt voor de link! Kon op google alleen onderstaande vinden (zie foto) en net even op apple tv gekeken. “Ziggo go niet gevonden”. Heb de laatste apple tv met de laatste software.

Overigens…...in 2020 in 720P????
 

 

Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Lycke Ziggo wrote:
Peppes wrote:
Dustin123987 wrote:

Vandaag lees ik dat ziggo naar de Apple TV komt. Zal ziggogo dan ook gaan werken op een LG smart tv?

 

Ik denk dat je streamen verwart met de app van ziggo die op de apple tv zou komen.

Ik denk het niet! 😉 

 

Check deze link @Peppes en @Dustin123987  🙂 

 

 

Ik denk dat Dustin bedoelde of Ziggo Go ook op de APP “appletv” van zijn LG tv zou werken en niet op EEN apple tv?
Het antwoord is dus nee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic