Sticky Beantwoord

Disney+ (proef) abonnement - ook via de Mediabox Next?

  • 12 september 2019
  • 61 Reacties
  • 119194x Bekeken

Reputatie 1
Ik heb bericht gekregen van ik mij kan inschrijven voor Disney+ proef abonnement die dan vanaf 12 november overgaat naar normaal abonnement. Maar is dit al via Ziggo app/next te zien? anders heeft het geen zin om nu al in te schrijven..

Ik hoor het graag.
icon

Best beantwoord door Marianne Ziggo 12 september 2019, 15:18

Het is op dit moment nog niet bekend of we de Disney+ app gaan aanbieden. Voor meer informatie over Disney+ en de beschikbaarheid daarvan kun je het beste contact opnemen met Disney.

Zo te zien zijn jullie nu al enthousiast voor een Disney+ versie voor Ziggo. Wat is jouw Disney favoriet?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

61 Reacties

Reputatie 7

Duurt allemaal veel te lang…. gezeur over centen...alsof Ziggo nog niet genoeg verdient aan me elke maand. Regel dit gewoon en zorg dat we normaal Disney+ kunnen kijken en NPO start+.

Wat een groot praat toch. 
Neem anders plaats aan de tafel met mensen die alles moeten regelen binnen Ziggo. Kijken of je dan ook nog zo makkelijk praat. Oh ja, beste stuurlui staan aan wal. 

Duurt allemaal veel te lang…. gezeur over centen...alsof Ziggo nog niet genoeg verdient aan me elke maand. Regel dit gewoon en zorg dat we normaal Disney+ kunnen kijken en NPO start+.

Reputatie 7

Ziggo is met Disney in gesprek over streamingdienst op tv-decoders

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-is-gesprek-over-disney-op-tvdecoders/

Afwachten nog maar even :)

Reputatie 7
Badge +26

 In een gesloten topic schreef Mark ziggo dit.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-voegen-disney-aan-eigen-bruikleendecoders-toe/

Wanneer de app van Disney+ voor de bruikleendecoders van Ziggo en KPN voor Nederlanders beschikbaar komt, kan op dit moment nog niet gezegd worden. Disney zegt tegen Disneyplusser dat de app in ontwikkeling is en dat getracht wordt Disney+ in zoveel mogelijk Nederlanders huiskamers beschikbaar te krijgen.

Dat spreekt Disney een dag later alweer tegen. https://www.totaaltv.nl/nieuws/disney-voorlopig-niet-op-bruikleendecoders-van-ziggo-en-kpn/

Wanneer deze app wel beschikbaar word op onze Mediabox Next weet ik niet, volg onze nieuwsbrieven voor updates, daar zal het t.z.t vast in vermeld worden. Ook loopt er al een topic over dit onderwerp in de categorie tips & suggesties, daar kun je verder discussieren.

 

Waarna Ziggo-woordvoerder Hans den Heijer Disney toch weer tegenspreekt.

 

Disney ontkende dit nieuws zogezegd vanmorgen aan Totaal TV. Maar waar rook is, is meestal ook vuur. Ziggo-woordvoerder Hans den Heijer bevestigt namelijk aan Totaal TV dat er wel degelijk onderhandeld wordt over het toevoegen van de streamingdienst

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-is-gesprek-over-disney-op-tvdecoders/

Reputatie 7

Reeds ook op me LG 28MT49S-PZ monitor TV de Disney+ app geïnstalleerd er komen meer en meer bij grlukkig en werkt super. 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hier ook een mail gehad van Disney. Gelijk de app geinstalleerd op onze Samsung tv van april dit jaar. Blij mee!

Reputatie 7

Goed nieuws voor Samsung TV modellen 2016 en later die kan nu Geïnstalleerd worden op de Samsung TV.

Wij hebben zelf de Samsung 4K UHD TV 6-Serie UE43MU6100

Ik kreeg dit mailtje, onderstaand gaat over mijn info en me gratis account, maar we hebben een betaal account, heb even de `mail in 2 gemaakt.

 

 

Kom op Ziggo. Voor 1 december moet die Disney + app er op kunnen staan.

Ook ik heb reeds een jaar ABO genomen op Disney+ en kijk deze via mijn LG C8 OLED TV !! Ook geen App store of Apple! Wat jullie gebruiken als verweer.

 Die TV is ook al 1 jaar oud en toch, toen Disney e.e.a. bekend maakte dat ze dit gratis gingen uitbrengen tot 12 november, had ik de heb reeds op mijn TV met de start !!

Waar een wil is is een weg en een Ziggo ABO van ruim 104 euro is geen kattenpis.

Dan mag ik ook een snelle update van Apps verwachten.

Ziggo we zijn weer een maand verder. Komt Disney plus beschikbaar op de mediator? En als we toch bezig zijn Apple TV plus?

 

Reputatie 7
Badge +35

Omdat Disney+ niet op de Next aanwezig is. @Will81 

YouTube gaat via de eigen YouTube app op de Mediabox.

Je kunt Youtube en andere filmpjes casten via de mediabox. Waarom gaat dat niet via Disney+?

Reputatie 1
Ik heb dat nieuwsartikel uiteraard ook gelezen, maar geen bericht daar over gekregen.

Dan waren jullie zeker geabonneerd op een of andere nieuwsbrief ofzo neem ik aan.

Tuurlijk, jij wil graag zo'n app, maar je zei het alsof het al klink en klaar is dat die app er komt en of die er nu toevallig al is.

Die dienst is nog niet eens globaal uitgebracht en mensen gaan al uit van een app.
Ziggo heeft genoeg te doen om de lopende zaken omtrent de Next af te handelen...



Nee hoor bericht staat gewoon openbaar o bijna elke krant of mediafienst (Facebook bc)
Misschien omslachtig maar via je lap-top pc kijken en dan steamen naar je TV?
Helemaal mee eens Frits. Ik heb zelf geen chromecast, wel een app waarmee ik bijna alles van me telefoon naar de tv kan "gooien" maar disney blok deze. En ziggo is er nog niet aan uit, kennelijk. Dus idd even afwachten. Want anders is het voor mij althans te omslachtig. Pc aan tv op HDMI 3 en de Aux ingang actief op de sony zetten.
Vroeger vond ik dat allemaal niet erg. Maar met de techniek van nu is dat echt uit de tijd. En veel te omslachtig.
Fingers crossed 🤞
Reputatie 4
Badge +3
@MollyDunja Men kan ook een Chromecast in de TV steken.
Een PC met de TV verbinden is zó 2004...
Ik baal ook dat Ziggo de Disney + app nog niet in de Nex Box heeft staan.
Maar ik heb dus met een HDMI kabel van pc op de tv aan laten sluiten zodat er toch net zo goed Disney + gekeken kan worden.
Ik heb een Samsung Galaxy en ook die heb ik met een kabel aan laten sluiten op mijn tv op de slaapkamer zodat ik net zo goed Disney + kan kijken.
Natuurlijk zou het veel en veel gemakkelijker zijn geweest als de app al in de Nex Box zou zitten.
Ze hadden beter de app van fi1m eruit kunnen halen, om daar dan de Disney + app in te zetten.

Ik Klink misschien weer te negatief, maar ik was ook echt verbaast geweest als Ziggo die Disney + app gelijk al in de Nex Box had gezet, op het moment dat iedereen in nederland die uit kon gaan proberen.
Ik zou dan toch écht van verbazing uit mijn bed gevallen zijn.
Sorry ben niet lui, maar ben heel ernstig ziek, kijk dus heel veel tv .
Ik heb de proef abonnement gewoon genomen, bevalt prima

Ik zou het via de HDMI kabel verbinding maken.
Wie weet hoe lang we moeten wachten voor deze app in de Nex Box gezet gaat worden?
En óf deze app uberhaupt wel in de Nex Box gezet gaat worden?

Als je de HDMI kabel gebruikt kan je altijd Disney + kijken, beter zo als helemaal niet he

Succes ermee
Het is zelfs niet eens te bekijken via een app op een Samsung tv


Ik heb bericht gekregen van ik mij kan inschrijven voor Disney+ proef abonnement die dan vanaf 12 november overgaat naar normaal abonnement. Maar is dit al via Ziggo app/next te zien? anders heeft het geen zin om nu al in te schrijven..

Ik hoor het graag.
Reputatie 4
Badge +2
Zolang Disney niet de app of de broncode hier van vrij geeft komt er ook geen app voor de next, en dan kan je gaan schreeuwen wat je wil maar ziggo kan hier niks aan doen.
De bal ligt bij Disney en zolang het een test periode is zal er ook geen app of broncode vrij gegeven worden, mijn advies geniet gewoon van Disney+ via een apparaat waar de app wel al voor is.
Wil je weten welk apparaat dit is kijk dan gewoon even op disneyplus.com, zolang er geen app voor de next is gebruik ik gewoon de ps4.
Reputatie 5
Badge +3
Ik lees in dit en andere topics best vaak dat er leden zijn die het eisen, deal breaker vinden, andere krachtige termen erin gooien, etc maar deze leden vergeten één ding;

Het is nog een proeftijd van twee maanden tot 12 november 2019. Ik denk dat wij als klant nog niet zoveel te eisen hebben, zoals hier op de community door sommige leden wordt gedaan, zolang het gratis is. Wij kunnen het hooguit als een goed idee aandragen. En zelfs als je straks betaald voor Disney+ heeft Ziggo geen enkele leveringsplicht op allerhande apparaten, het is dan hooguit een extra leuke service net als Netflix en Videoland.

Toen Netflix en Videoland met een app kwamen waren die ook niet direct beschikbaar op verschillende apparaten als mediaboxen en TV's. Dit zal voor Disney+ en andere soortgelijke toekomstige diensten niet anders zijn.
Reputatie 1

Het lijkt er op dat Ziggo de dienst zelfs blokkeert!!! Kan niet inloggen via mijn laptop via WIFI.



Ziggo blokkeert uiteraard nooit het inloggen op een dienst van derden. Of de dienst compatible is met de hardware die jij gebruikt kun je uitzoeken bij Disney+ Het is in elk geval geen reden voor uitroepteken misbruik en daardoor te schreeuwen. 😉 #Doeslief ☘️
Het schijnt dat je niet kan kijken met oude iOs. Minimaal versie 11.0.0.
Dus niet op oudere laptops en iPads.
Het is op dit moment nog niet bekend of we de Disney+ app gaan aanbieden. Voor meer informatie over Disney+ en de beschikbaarheid daarvan kun je het beste contact opnemen met Disney.

Zo te zien zijn jullie nu al enthousiast voor een Disney+ versie voor Ziggo. Wat is jouw Disney favoriet?

Het lijkt er op dat Ziggo de dienst zelfs blokkeert!!! Kan niet inloggen via mijn laptop via WIFI.
Reputatie 1

hoe dan mij lukt het niet niks te vinden in samsung app en ja onze tv is laatste nieuwe
graag hulp/ advies hierbij


In een samsung app is Disney+ ook niet aanwezig. Wel op geselecteerde TV toestellen. Momenteel zijn dat voornamelijk geselecteerde LG toestellen. Je zult dus een ander apparaat moeten hebben als je Disney+ op je tv wilt zien. Dit zijn onder andere de Chromecast Ultra, de Apple TV 4K, de Xbox One, de Playstation 4 of een Laptop/PC.

Houd er rekening mee dat dit nog een testfase is en de Disney+ app na de officiële lancering later dit jaar in rap tempo op meerdere TV’s en andere apparaten beschikbaar zal worden.

Het is zelfs niet eens te bekijken via een app op een Samsung tvZeker wel. Alleen op geselecteerde 2018 modellen en 2019 modellen.

hoe dan mij lukt het niet niks te vinden in samsung app en ja onze tv is laatste nieuwe
graag hulp/ advies hierbij
Reputatie 5
Badge +3
Begrijp je punt maar een NL verhouding klein Ziggo tegenover wereldwijde markt Android en iOS. Denk dat er echt iets heel serieus groots moet gebeuren voordat een Apple of Google de app niet meer kunnen aanbieden.

En neemt niet weg dat ik het idee van de app op de next geen goed idee zou vinden. Maar sommige hier doen net of Ziggo zonder dit een deal breaker is terwijl er dus meer wegen naar Rome zijn. Sommige zijn kortzichtig met oogkleppen. Ik denk dat er misschien al best obderhandelt wordt met providers maar zolang deze proef loopt en deals niet rond zijn gaan providers nog niets verkondigen.
Reputatie 1


Een Android toestel kan zelf casten. Kan elke app op mijn TV tonen. Hoeft dus niet direct vanuit de app ondersteund te worden. Daarbij is Chronecast en Apple TV wereldwijd groter dan Ziggo dus veel intersanter voor deze diensten om te ondersteunen.


elke smartfoon kan casten naar een chromecast, zonder dit “willekeurige” apparaat is je smartfoon waardeloos. Om de app te casten. De Chromecast is dus niet de heilige graal of absolute oplossing zoals in je eigen post beschreven. Dat is het enige dat ik je uit wilde leggen. Voor nu wens ik je al het plezier met het gebruik van Disney+, je chromecast en Android toestel. 😎