Vraag

Datum toevoegen bij opname overzicht op de Next

  • 14 juni 2019
  • 8 Reacties
  • 150x Bekeken

bij de opnames/bewaard staat geen datum bij de opnames, dit is vooral vervelend
bij dagelijkse/wekelijkse series die je opgenomen hebt, in de app staat het er
overigens wel bij; komt/of is hier een oplossing voor?


8 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Ga naar > home > bewaard > meer. Daar staat de datum wel.
Reputatie 7
Hi @WILHEN welkom op de Community! De datums zijn wel handig om de items uit elkaar te kunnen houden, ik snap goed dat je daarom vraagt. Is de tip van Steefb bruikbaar voor je?
nee, helaas. je ziet inderdaad wel een datum zoals Steefb zegt, echter als je meer afleveringen hebt, zie je geen datum als je door klikt, je komt dan toch weer in het zelfde menu terecht
Reputatie 7
Hallo @WILHEN ik zie wat je bedoeld. Als je doorklikt kom je in hetzelfde overzicht terecht. Waar wil je de datum precies voor gebruiken? Het nummer van de aflevering is ook goed zichtbaar en je ziet 'bekeken' staan bij items die je al hebt bekeken. Zo moet je makkelijk kunnen zien waar je gebleven was met kijken.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Deel je tip', omdat het eigenlijk een verzoek is om de datum aan het overzicht toe te voegen. In Deel je tip kunnen andere klanten aangeven of zij dit ook een goed idee vinden :)
@Anne H Ziggo
Dat klinkt aardig maar er zijn Series waar in de Titel van een Aflevering geen volgnr is te zien. Dat ligt aan de aangevoerde Gidsgegevens, die niet altijd volgens afgesproken regels blijkt te zijn.

Dan is het vervelend dat datum van uitzending van een beschikbare Opname in de lijst wordt vervangen door de tijdsduur van de Opname. Temeer omdat er wel eens een Opname blijkt weg te blijven. Zou niet moeten, maar het gebeurt. Zonder volgnr in de Titels is het een hele uitzoekerij via extra Info per aflevering.

Bij Ziggo Go is dit beter, omdat de Opnamedatum altijd in beeld blijft.
Ik heb hier al tig keer op gewezen. In een issuelijst heb ik het niet teruggezien als iets dat serieus wordt genomen.
Dat is wat ontmoedigend, maar ik hou stug vol.
Anne, als er meerdere mensen kijken naar een opgenomen programma, weet je
niet meer waar iemand gebleven is. Het is gewoon niet handig/gebruiksvriendelijk.
En het kan dus wel, zoals in de app.
Daar zou je profielen voor moeten kunnen gebruiken. Of dat ook zo en goed werkt, weet ik niet.
Gebruik alleen het Gedeelde Profiel. Uitproberen.
Reputatie 7
Alle wensen zijn technisch gezien mogelijk. Op dit moment maken we de werking bestaande opties beter, en voegen we geen nieuwe opties toe. Tenzij er veel vraag naar komt natuurlijk. In onder andere dit topic kunnen we met zijn allen die vraag in kaar brengen :)

Er loopt een project om de kwaliteit van de aangevoerde gidsgegevens beter te krijgen. Dat is de basis die goed moet zijn, wij zijn daarin echt afhankelijk van de omroepen.

Reageer