MOTORHENKIE

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Browser op Mediabox voor email

Zou het niet handig zijn om een browser app op die Mediabox te hebben? Kun je je webmail op de tv bekijken. En heb je ook een beetje meer aan die mooie afstandsbediening.?
6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Het is een hele mooie optie die je benoemd en misschien wel een handige tip. Of het mogelijk is dat weet ik niet omdat ik niet weet of een browser kan draaien op de Media Box XL Software wegens privacy en wetten en regels.

Maar is wel een goede om dit voor te leggen en wie weet.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Goed idee, maar die box heeft het nu al moeilijk genoeg, naar mijn idee kan die de applicaties die er nu op draaien al nauwelijks aan.
MOTORHENKIE
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hbben jullie ook weer gelijk aan. Kunnen ze misschien toch beter eerst de ventilatie van het geheel aanpakken. Want hij wordt me toch nog een partij heet ?. Zou het veel moeite zijn er eens een wat grotere fan in te plaatsen? Maakt ie ook niet zoveel herrie.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
MOTORHENKIE Komt het geluid boven een zacht staande TV uit?
Ik had er hier 2 staan en die hoorde ik alleen 's-nachts als alles stil was.
Daar was er wel één van omgeruild, omdat hij op de hele benedenverdieping te horen was, zelfs als het geluid op zacht stond.

Hij kan ook gaan blazen als het signaal niet helemaal lekker is.

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.
MOTORHENKIE
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
MOTORHENKIE
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
zo je ziet. Best wel redelijk Bert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic