Bij ontvangst CI+ module de smartcard alvast goed plaatsen

  • 21 oktober 2019
  • 2 Reacties
  • 56x Bekeken

Voor een extra tv bij ziggo besteld een ci module met kaart.

Komt een dag later binnen....top.

Er zit een beschrijving bij en daar staat letterlijk in: het is belangrijk dat de smartcard goed in de module zit..dus dat hebben wij voor je gedaan.

Van alles geprobeerd, maar geen beeld.

ZIT DE SMARTCARD VERKEERD IN DE MODULE!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35

Dat komt heel vaak voor, helaas.

Als ik het hier niet eerder gelezen had, had ik me ook te pletter gezocht bij familie.

Goed dat je het meld, hoe meer verschillende meldingen hoe duidelijker het wordt dat dit regelmatig problemen en irritatie opwekt.

En de oplossing is zo heel simpel.:thinking:

Hoi @EVERTVEEN. Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Oh gossie.. Dat is zeker een behoorlijke fail voor ons! Gelukkig was jij zo alert om dit te controleren en heb je inmiddels beeld via de CI+ module. De oplossing was in dit geval dus simpeler dan verwacht. Deze fail willen we natuurlijk het liefste voorkomen, dit is dan ook doorgezet.