Beantwoord

AppleTV App - Hoe lang nog????

  • 25 oktober 2019
  • 3 Reacties
  • 486x Bekeken

Het blijft maar duren en het blijft maar duren….. Er zou ondersteuning komen voor AppleTV.

Helemaal prima helemaal fijn, maar begrijpt Ziggo eigenlijk wel waarom hun klanten graag TV willen kunnen kijken met hun AppleTV?

Nee! - Nou het is heel simpel!!!
De Horizon box werkt voor geen meter, is supertraag en loopt regelmatig vast. Het gebruiksgemak is om te huilen! Als TV klant kom je niet in aanmerking voor een Next box. Terwijl je het beste beeld en het fijnste zenderaanbod en gemak zoekt.

Dat alles kan AppleTV (en eventueel AndroidTV) je bieden.

Hoe moeilijk kan het zijn? 
Je kunt verdorie zelfs een app maken die werkt op basis van een abonnement, dan kan Ziggo zelfs klantjes wegpikken bij KPN en die er niet over willen nadenken om over te stappen vanwege het feit dat ze glasvezel hebben…. Zijn er die dan? JA! Ik ben bijvoorbeeld zo’n klant!

Zo’n app kan in een paar dagen worden geprogrammeerd. Apple helpt je er zelfs bij met hun SDK (developers kit). Moederbedrijf Liberty Media heeft zelfs in de US de mogelijkheid om AppleTV rechtstreeks af te kunnen nemen als kabelaanbieder…. Maar hier in NL schijnt het allemaal wat lastig te zijn. Moeilijk zelfs! Er moet jaren en jaren worden getest en zonder resultaat.

Ziggo mag best weleens uitleg geven waarom en wat er dan zo moeilijk is aan het ontwikkelen en aanbieden van deze app. Zoals gezegd, je zou het zelfs kunnen doen ‘in plaats van’. Het scheelt Ziggo bovendien dan een mediabox, terwijl de abonnementskosten gewoon kunnen worden ge-int. 

Het wordt eens tijd voor echte antwoorden in plaats van flauwe nietszeggende beloftes.
Ziggo doe er eens iets aan, het wordt nu echt tijd dat er werk van gemaakt wordt!

icon

Best beantwoord door smits.smit 4 november 2019, 17:13

N

Het blijft maar duren en het blijft maar duren….. Er zou ondersteuning komen voor AppleTV.

Helemaal prima helemaal fijn, maar begrijpt Ziggo eigenlijk wel waarom hun klanten graag TV willen kunnen kijken met hun AppleTV?

Nee! - Nou het is heel simpel!!!
De Horizon box werkt voor geen meter, is supertraag en loopt regelmatig vast. Het gebruiksgemak is om te huilen! Als TV klant kom je niet in aanmerking voor een Next box. Terwijl je het beste beeld en het fijnste zenderaanbod en gemak zoekt.

Dat alles kan AppleTV (en eventueel AndroidTV) je bieden.

Hoe moeilijk kan het zijn? 
Je kunt verdorie zelfs een app maken die werkt op basis van een abonnement, dan kan Ziggo zelfs klantjes wegpikken bij KPN en die er niet over willen nadenken om over te stappen vanwege het feit dat ze glasvezel hebben…. Zijn er die dan? JA! Ik ben bijvoorbeeld zo’n klant!

Zo’n app kan in een paar dagen worden geprogrammeerd. Apple helpt je er zelfs bij met hun SDK (developers kit). Moederbedrijf Liberty Media heeft zelfs in de US de mogelijkheid om AppleTV rechtstreeks af te kunnen nemen als kabelaanbieder…. Maar hier in NL schijnt het allemaal wat lastig te zijn. Moeilijk zelfs! Er moet jaren en jaren worden getest en zonder resultaat.

Ziggo mag best weleens uitleg geven waarom en wat er dan zo moeilijk is aan het ontwikkelen en aanbieden van deze app. Zoals gezegd, je zou het zelfs kunnen doen ‘in plaats van’. Het scheelt Ziggo bovendien dan een mediabox, terwijl de abonnementskosten gewoon kunnen worden ge-int. 

Het wordt eens tijd voor echte antwoorden in plaats van flauwe nietszeggende beloftes.
Ziggo doe er eens iets aan, het wordt nu echt tijd dat er werk van gemaakt wordt!


Nu ga ik zeker niet zeggen dat de situatie niet schandalig is, maar jij maakt het meer dan duidelijk dat je absoluut geen idee hebt waar je over praat. “Zo’n app” is niet binnen een paar dagen te maken, al helemaal niet als de consument er direct mee gaat werken. Daar vindt een flink ontwikkelproces voor plaats. Een SDK (ik vraag me af of je uberhaupt weet wat het is) stelt je in staat om apps te ontwikkelen voor - in dit geval - het TvOS platform. Zie het als een fiets, maar je zal nog steeds zelf van A naar B moeten fietsen en bepalen hoe je daar komt.

 

Nogmaals, het is ronduit schandalig dat er nog steeds geen app is voor de AppleTV, maar de situatie zoals jij deze schetst grenst aan het belachelijke en maakt heel duidelijk dat je veel praat, maar eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.

Zelfs al zou je gelijk hebben, ...de absurde situatie is nog absurder namelijk de app hoeft zelfs niet eens ontwikkeld te worden want hij bestaat al;  wordt door UPC Polen gewoon aangeboden aan hun abonnees 

Bekijk origineel

3 Reacties

N

Het blijft maar duren en het blijft maar duren….. Er zou ondersteuning komen voor AppleTV.

Helemaal prima helemaal fijn, maar begrijpt Ziggo eigenlijk wel waarom hun klanten graag TV willen kunnen kijken met hun AppleTV?

Nee! - Nou het is heel simpel!!!
De Horizon box werkt voor geen meter, is supertraag en loopt regelmatig vast. Het gebruiksgemak is om te huilen! Als TV klant kom je niet in aanmerking voor een Next box. Terwijl je het beste beeld en het fijnste zenderaanbod en gemak zoekt.

Dat alles kan AppleTV (en eventueel AndroidTV) je bieden.

Hoe moeilijk kan het zijn? 
Je kunt verdorie zelfs een app maken die werkt op basis van een abonnement, dan kan Ziggo zelfs klantjes wegpikken bij KPN en die er niet over willen nadenken om over te stappen vanwege het feit dat ze glasvezel hebben…. Zijn er die dan? JA! Ik ben bijvoorbeeld zo’n klant!

Zo’n app kan in een paar dagen worden geprogrammeerd. Apple helpt je er zelfs bij met hun SDK (developers kit). Moederbedrijf Liberty Media heeft zelfs in de US de mogelijkheid om AppleTV rechtstreeks af te kunnen nemen als kabelaanbieder…. Maar hier in NL schijnt het allemaal wat lastig te zijn. Moeilijk zelfs! Er moet jaren en jaren worden getest en zonder resultaat.

Ziggo mag best weleens uitleg geven waarom en wat er dan zo moeilijk is aan het ontwikkelen en aanbieden van deze app. Zoals gezegd, je zou het zelfs kunnen doen ‘in plaats van’. Het scheelt Ziggo bovendien dan een mediabox, terwijl de abonnementskosten gewoon kunnen worden ge-int. 

Het wordt eens tijd voor echte antwoorden in plaats van flauwe nietszeggende beloftes.
Ziggo doe er eens iets aan, het wordt nu echt tijd dat er werk van gemaakt wordt!


Nu ga ik zeker niet zeggen dat de situatie niet schandalig is, maar jij maakt het meer dan duidelijk dat je absoluut geen idee hebt waar je over praat. “Zo’n app” is niet binnen een paar dagen te maken, al helemaal niet als de consument er direct mee gaat werken. Daar vindt een flink ontwikkelproces voor plaats. Een SDK (ik vraag me af of je uberhaupt weet wat het is) stelt je in staat om apps te ontwikkelen voor - in dit geval - het TvOS platform. Zie het als een fiets, maar je zal nog steeds zelf van A naar B moeten fietsen en bepalen hoe je daar komt.

 

Nogmaals, het is ronduit schandalig dat er nog steeds geen app is voor de AppleTV, maar de situatie zoals jij deze schetst grenst aan het belachelijke en maakt heel duidelijk dat je veel praat, maar eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.

Badge

N

Het blijft maar duren en het blijft maar duren….. Er zou ondersteuning komen voor AppleTV.

Helemaal prima helemaal fijn, maar begrijpt Ziggo eigenlijk wel waarom hun klanten graag TV willen kunnen kijken met hun AppleTV?

Nee! - Nou het is heel simpel!!!
De Horizon box werkt voor geen meter, is supertraag en loopt regelmatig vast. Het gebruiksgemak is om te huilen! Als TV klant kom je niet in aanmerking voor een Next box. Terwijl je het beste beeld en het fijnste zenderaanbod en gemak zoekt.

Dat alles kan AppleTV (en eventueel AndroidTV) je bieden.

Hoe moeilijk kan het zijn? 
Je kunt verdorie zelfs een app maken die werkt op basis van een abonnement, dan kan Ziggo zelfs klantjes wegpikken bij KPN en die er niet over willen nadenken om over te stappen vanwege het feit dat ze glasvezel hebben…. Zijn er die dan? JA! Ik ben bijvoorbeeld zo’n klant!

Zo’n app kan in een paar dagen worden geprogrammeerd. Apple helpt je er zelfs bij met hun SDK (developers kit). Moederbedrijf Liberty Media heeft zelfs in de US de mogelijkheid om AppleTV rechtstreeks af te kunnen nemen als kabelaanbieder…. Maar hier in NL schijnt het allemaal wat lastig te zijn. Moeilijk zelfs! Er moet jaren en jaren worden getest en zonder resultaat.

Ziggo mag best weleens uitleg geven waarom en wat er dan zo moeilijk is aan het ontwikkelen en aanbieden van deze app. Zoals gezegd, je zou het zelfs kunnen doen ‘in plaats van’. Het scheelt Ziggo bovendien dan een mediabox, terwijl de abonnementskosten gewoon kunnen worden ge-int. 

Het wordt eens tijd voor echte antwoorden in plaats van flauwe nietszeggende beloftes.
Ziggo doe er eens iets aan, het wordt nu echt tijd dat er werk van gemaakt wordt!


Nu ga ik zeker niet zeggen dat de situatie niet schandalig is, maar jij maakt het meer dan duidelijk dat je absoluut geen idee hebt waar je over praat. “Zo’n app” is niet binnen een paar dagen te maken, al helemaal niet als de consument er direct mee gaat werken. Daar vindt een flink ontwikkelproces voor plaats. Een SDK (ik vraag me af of je uberhaupt weet wat het is) stelt je in staat om apps te ontwikkelen voor - in dit geval - het TvOS platform. Zie het als een fiets, maar je zal nog steeds zelf van A naar B moeten fietsen en bepalen hoe je daar komt.

 

Nogmaals, het is ronduit schandalig dat er nog steeds geen app is voor de AppleTV, maar de situatie zoals jij deze schetst grenst aan het belachelijke en maakt heel duidelijk dat je veel praat, maar eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.

Zelfs al zou je gelijk hebben, ...de absurde situatie is nog absurder namelijk de app hoeft zelfs niet eens ontwikkeld te worden want hij bestaat al;  wordt door UPC Polen gewoon aangeboden aan hun abonnees 

N

Het blijft maar duren en het blijft maar duren….. Er zou ondersteuning komen voor AppleTV.

Helemaal prima helemaal fijn, maar begrijpt Ziggo eigenlijk wel waarom hun klanten graag TV willen kunnen kijken met hun AppleTV?

Nee! - Nou het is heel simpel!!!
De Horizon box werkt voor geen meter, is supertraag en loopt regelmatig vast. Het gebruiksgemak is om te huilen! Als TV klant kom je niet in aanmerking voor een Next box. Terwijl je het beste beeld en het fijnste zenderaanbod en gemak zoekt.

Dat alles kan AppleTV (en eventueel AndroidTV) je bieden.

Hoe moeilijk kan het zijn? 
Je kunt verdorie zelfs een app maken die werkt op basis van een abonnement, dan kan Ziggo zelfs klantjes wegpikken bij KPN en die er niet over willen nadenken om over te stappen vanwege het feit dat ze glasvezel hebben…. Zijn er die dan? JA! Ik ben bijvoorbeeld zo’n klant!

Zo’n app kan in een paar dagen worden geprogrammeerd. Apple helpt je er zelfs bij met hun SDK (developers kit). Moederbedrijf Liberty Media heeft zelfs in de US de mogelijkheid om AppleTV rechtstreeks af te kunnen nemen als kabelaanbieder…. Maar hier in NL schijnt het allemaal wat lastig te zijn. Moeilijk zelfs! Er moet jaren en jaren worden getest en zonder resultaat.

Ziggo mag best weleens uitleg geven waarom en wat er dan zo moeilijk is aan het ontwikkelen en aanbieden van deze app. Zoals gezegd, je zou het zelfs kunnen doen ‘in plaats van’. Het scheelt Ziggo bovendien dan een mediabox, terwijl de abonnementskosten gewoon kunnen worden ge-int. 

Het wordt eens tijd voor echte antwoorden in plaats van flauwe nietszeggende beloftes.
Ziggo doe er eens iets aan, het wordt nu echt tijd dat er werk van gemaakt wordt!


Nu ga ik zeker niet zeggen dat de situatie niet schandalig is, maar jij maakt het meer dan duidelijk dat je absoluut geen idee hebt waar je over praat. “Zo’n app” is niet binnen een paar dagen te maken, al helemaal niet als de consument er direct mee gaat werken. Daar vindt een flink ontwikkelproces voor plaats. Een SDK (ik vraag me af of je uberhaupt weet wat het is) stelt je in staat om apps te ontwikkelen voor - in dit geval - het TvOS platform. Zie het als een fiets, maar je zal nog steeds zelf van A naar B moeten fietsen en bepalen hoe je daar komt.

 

Nogmaals, het is ronduit schandalig dat er nog steeds geen app is voor de AppleTV, maar de situatie zoals jij deze schetst grenst aan het belachelijke en maakt heel duidelijk dat je veel praat, maar eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.

Zelfs al zou je gelijk hebben, ...de absurde situatie is nog absurder namelijk de app hoeft zelfs niet eens ontwikkeld te worden want hij bestaat al;  wordt door UPC Polen gewoon aangeboden aan hun abonnees 

Moet ook zeggen dat ik er nu ook klaar mee ben, wij hebben al aanbiedingen gekregen van KPN en een glasvezelpartij.

Heb toevallig laatst de Wifi App van Ziggo eens geprobeerd bij hun eigen modem (telefoon er heel dicht bij) , deze gaf aan dat de snelheid belabberd is.

Keer op keer is het wachten op innovaties etc. bij Ziggo, maar afgezien van prijsstijgingen gebeurt er niets. Op dit moment moeten innovaties (UHD, apps, snelheid en goedkoper) gezocht worden bij andere partijen.

Iemand had de poolse UPC app al aangepast, zodat deze gewoon werkte voor Ziggo, maar dit werd natuurlijk weer snel geblokkeerd. En het bleek gewoon heel goed te werken, maar op 1 of ander manier wil Ziggo gewoon niets uitbrengen.

 

Reageer