A.L

Level 3
  • 111Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes

Altijd het juiste antwoord krijgen op je topic?

Heb je een vraag of probleem? Wees dan altijd duidelijk genoeg!



Maar hoe doe je dat, duidelijk zijn als je een vraag/probleem hebt?



1. Geef altijd zo veel mogelijk informatie (Bijv. model & merk modem, welke apparaten hebben het probleem enz)
2. Probeer het zo netjes mogelijk te houden (Als je een hele tekst schrijft, die onoverzichtelijk is, en met meerdere vragen tegelijk is geschreven kan het lastiger zijn. Probeer bijvoorbeeld op het eind dan een conclusie of iets dergelijks te zetten met je vragen, zodat het voor de lezer makkelijker is om te weten wat diegene echt kan uitzoeken & beantwoorden.)
3. Post het in de goede categorie. (Heb je een vraag over bijvoorbeeld Horizon GO? Post het dan in de 'Online TV-Kijken' categorie. Daar vind je mensen die veel kennis hebben over dan bijvoorbeeld Horizon GO. Als je het bijvoorbeeld opeens in 'Het beste van de Community ideeënbus' plaatst, zullen mensen je vraag minder snel vinden omdat de mensen niet naar vragen op zoek zijn daar)
4. Post jouw probleem NIET onder een topic van iemand met een ander probleem (Heb je een probleem met bijvoorbeeld Telefonie, dat het geluid hapert? Post jouw probleem dan NIET in een topic waar ze het over Geen kiestoon hebben.)
5. Start GEEN dubbele topics (Je zou denken dat dubbele topics sneller gezien worden. Als je 2 topics met dezelfde onderwerp hebt, zal er altijd 1 gesloten worden. Ook kan het lastiger worden om allebei bij te houden. Tip van Willem-A)

Zo zijn er nog wel meer dingen, maar als je deze dingen altijd goed doet, heb je kans op snel en goed antwoord in plaats van een vraag om iets duidelijker en specifieker te zijn.

8 Reacties 8
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Prima forumregels:D
A.L
Topicstarter
Level 3
  • 111Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Willem-A wrote:
Prima forumregels:D


Haha bedankt!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Geen dubbele topics opstarten is ook wel handig. Maar ben ik wel gemachtigd dit te zeggen:?

(tenslotte heb ik deze zeer leerzame topic niet opgestart, schreef hij met hele kleine, bijna onleesbare letters)

😛
A.L
Topicstarter
Level 3
  • 111Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Willem-A wrote:
Geen dubbele topics opstarten is ook wel handig. Maar ben ik wel gemachtigd dit te zeggen:?

(tenslotte heb ik deze zeer leerzame topic niet opgestart, schreef hij met hele kleine, bijna onleesbare letters)

😛


Erbij gezet! Bedankt 😛
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
ai ai, dat gaat zomaar niet. Daarover moeten wel rechten worden betaald hoor. Nou ja, laat nu maar zitten, maar volgende keer... 😉 Schrijf ik het zo wel goed eigenlijk? Ach, maakt ook niet uit. Hier leest toch niemand:$
A.L
Topicstarter
Level 3
  • 111Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Willem-A wrote:
ai ai, dat gaat zomaar niet. Daarover moeten wel rechten worden betaald hoor. Nou ja, laat nu maar zitten, maar volgende keer... 😉


Je rechten staan erbij vermeld. 😛
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ook nog een tip: "wilt u echt genieten van de Horizon, ga dan eens naar het strand". :8
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Iets wat je ook niet moet doen: jezelf liken... Waardering kun je niet afdwingen, maar moet je verdienen:8
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic