tukker205

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alternatief voor Extra Mediabox XL

Helaas zijn er nog steeds geen signalen wanneer Netflix weer terugkomt op de extra Horizonbox XL 😞 Ik heb daarom de Google Chromecast gekocht (39,--) euro Daarmee kan ik wel Netflix, en Videoland etc. kijken op mijn tweede tv. Maar... ook TV kijken via de horizon GO app kan op die manier, want in de Horizon Go app, kun je casten naar de Chromecast!. Dat maakt de Extra Horizonbox XL volgens mij overbodig. Dat scheelt weer 4 euro per maand 🙂
3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
tukker205
U kunt alleen niet de opnamen gemaakt op de hoofdbox bekijken, als ik het goed heb. Dat zou u dan missen. Als u daar mee kunt leven, kunt u inderdaad bezuinigen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Zoals Jan F. al schrijft. Als je geen problemen hebt om je opgenomen programma's niet op een extra TV te kijken met de Extra Mediabox XL dan is dat zeker een oplossing. Is weer een besparing op je maandelijkse kosten en je hebt overal TV met Ziggo GO app. Zou zeggen, DOEN! :blush: :sunglasses:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Chromecast is zeker een optie voor de vervanging van de Extra Media Box.

Let op het casten van de Ziggo Go app kan je alleen Live TV casten, Replay TV is niet mogelijk te Casten. en de geselecteerde films door Ziggo wel en niet, dat varieert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic