Aanvullende uitleg over geavanceerde menu opties in de Next gewenst, wie nog meer?

• 14 augustus 2019
  • 2 Reacties
  • 38x Bekeken

Reputatie 7
Badge +14
@RowanBakker Welkom op onze Community! Wij hebben nogal wat topics over Bose geluidsapparatuur in combinatie met de Next. Fijn dat je hierin rondkijkt en reacties plaatst vanuit jouw kennis als medewerker in een TV winkel :)

Met de laatste update heeft de Next een optie om in het menu het 'gedrag van de Aan en Uit knop' aan te passen. Als die op uit staat moet HMDI CEC helemaal uitstaan. Heb jij dit anders ervaren? (@Teun kan jij dit bevestigen?)

Misschien wel handig sowieso wat meer uitgebreidere uitleg te geven in het instellingen menu van de next , waarvoor en wat het doet , in wat meer jip en janneke taal 😉
Ik heb dat verhaal van de knop aan en uit gemist dat dan de CEC uitgaat als hij op uit staat.

2 Reacties

Reputatie 7
Hallo @Ronihd ik heb je reactie in dit topic omgebogen tot het topic wat je nu leest. We hebben juist veel Jip en Janneke taal gebruikt in de menu's. Volgens mij vraag je juist naar iets meer technische uitleg daarbij? Als hier veel vraag naar blijkt te zijn gaan we een redactioneel topic hierover inplannen.
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Ronihd ik heb je reactie in dit topic omgebogen tot het topic wat je nu leest. We hebben juist veel Jip en Janneke taal gebruikt in de menu's. Volgens mij vraag je juist naar iets meer technische uitleg daarbij? Als hier veel vraag naar blijkt te zijn gaan we een redactioneel topic hierover inplannen.

Oke top !

Ik zal er zelf nog even goed naar kijken en kom er op terug , ik had al poosje niet naar het menu gekeken , 1 x ingesteld en dan is het goed 😉

Reageer