tukker126

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wifi booster - lampjes uitzetten

Lampjes van 2de wifi booster kun je wel uitzetten
ga naar
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/hulp-bij-wifibooster/controleer-je-wifibooster-via-stopcontact/
dan bij last van lichtjes .enz dubbelklikken.
zie je een http//....... staan
Daar klik je dubbel op
Wordt gevraagd om een username daar vul je ziggo in en als paswoord draadloos.
Je krijgt dan een menu
klik op ledcontrol
ik kreeg als tekst enable all led control in die geest.
bij mij stond een vinkje achter deze weggehaald en op apply gedrukt
lampjes waren uit.
Klantenservice gebeld eerst en zeiden dat dat niet kon was fabrieksinstelling.
Dus het kan wel.Weet dus niet of het bij u werkt.
succes ermee.
7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dat klopt. De lampjes kunnen worden uitgezet. De tekst in de link die u aangeeft is echter fout. Het vinkje moet niet worden gezet, maar juist worden weggehaald. U heeft Ziggo op een fout betrapt, goed gevonden #LekkerBezig. Folkert Ziggo of een andere moderator: kunnen jullie dit controleren en aanpassen?
tukker126
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Staat ook bij mij tekst vinkje weggehaald.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dit staat er letterlijk in de booster:
Enable all LED indicators:[ ]
tukker126
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De service monteur die dit paar maanden geleden bij mij heeft aangelegd, zei ook dat men dit niet kon uitzetten als er keer een stroomstoring was.
Dus bij alle mensen waar de servicemonteurs zijn geweest krijgen dat natuurlijk te horen denk ik.
Hij heeft het voor mij wel uitgezet maar niet verteld hoe wij dat moesten doen.
In het service boekje van de wifi booster,dat er bij was, stond in hoe je moest inloggen.
Maar niet hoe je de led lampjes van de 2de wifi boosterkon uitschakelen.
Door te googlen op internet heb ik de oplossing gevonden.
Graag het service boekje aanpassen hoe je het exact moet doen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
tukker126 De servicemonteur heeft waarschijnlijk bedoeld te zeggen dat na een stroomstoring en opnieuw opstarten de lampjes van de booster weer branden. Daarna kunt u weer inloggen en ze uitzetten.
tukker126
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De service monteur ,geen officiële monteur van ziggo ,maar iemand die de installatie aanlegt thuis. heeft wel gezegd dat na een stroomstoring de lampjes weer branden.
De service monteur heeft ze wel uitgedaan.
Hij heeft letterlijk gezegd dat je ze niet meer kunt uitschakelen.En ook niet verteld hoe je het zou moesten doen om ze wel uit te schakelen.
Zelfs klantenservice van Ziggo was het antwoord dat het fabrieksinstelling was en er niets aan kon doen.
Enable all LED indicators .Als deze tekst ook in het service boekje komt ,dan is het een goede service naar de klant toe.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo tukker126,
Ik heb beide boosters, zowel de standaard set als een extra booster.
In beide bijgeleverde handleidingen wordt alleen geschreven over de betekenis van de lampjes.
In beide bijgeleverde handleidingen wordt niet gesproken over het (de-)activeren van de lampjes.

Uitgelicht topic