Vraag

Kan er een Amazon Prime Video app op de Mediabox XL of Mediabox Next komen?

• 6 april 2019
  • 11 Reacties
  • 1039x Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik heb nu de Mediabox Next en we hebben al Netflix en Videoland als streamingdiensten ingebakken. Ik vroeg me af of ziggo ook al bezig is met andere streamingsdiensten toe te voegen als app en dan met name de Prime Video app.

Ik merk dat ik daar ook behoefte aan heb dit ingebakken te hebben in de nieuwe mediabox.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Het zou een mooie aanvulling zijn voor de nieuwe Media Box Next en wie weet wordt je tip opgenomen door een moderator en dit doorgezet naar Ziggo.
Reputatie 7
Hallo @Malefica Welkom op onze Community! Fijn dat de box bevalt, daar hebben we ook echt ons best voor gedaan.

Door je vraag te verplaatsen naar 'Deel je tip' kunnen andere mensen aangeven of zij ook behoefte hebben aan een Amazon Prime Video app. Wanneer het topic gaat leven dan zetten wij een dergelijk verzoek meteen door naar de ontwikkelaars van de apps 🙂
Reputatie 1
Alvast dank Anne
O ja, graag zo snel mogelijk.
Kijk graag Prime, maar dat het alleen op mijn telefoon/laptop kan is vreselijk irritant.
Kan niet snel genoeg
Ja heel graag de amazone prime app
Reputatie 1
Graag de Amazone Video Prime app voor de (EOS) Next box! Zou echt een super aanwinst zijn!
overgestapt van netflix naar prime dus zou het ook graag zien dat de prime app erbij komt
inderdaad graag de amazon prime app op de Next box. Echt een gemis dat deze niet beschikbaar is
voor mij zou de amazon prime app ook erg welkom zijn.
Net als elders al aangegeven de NPOstartplus app.

Nu is ziggo een geweldige nieuwe weg in geslagen met de next maar komt ie voor mij nog wat mank over omdat je alsnog je oude smart tv of losse android box er bij moet blijven gebruiken.

Niet erg fijn omdat het ook niet altijd onderling goed werkt met elkaar.
Het lijkt erop dat Liberty Global ambities heeft de Next een all-in-1 MediaBox te maken.
Of dat gaat lukken voor alle Apps die maar gewenst worden is nog maar de vraag.
Zo zijn er meldingen over dat de Netflix App van de Next functionaliteit mist tov idem van een Smart TV.
Ik zou het zelf erg op prijs stellen eerst maar eens wat extra aandacht te gaan besteden aan issues met de basisfuncties van de Next icm het video Platform. Betere en meer Apps komt later wel.

Reageer