avz

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelukkig ga ik bij jullie weg. stingray ook.

Helaas gaat Ziggo stoppen met de zenders van Stingray. Helaas geen goede muziek meer die je zelf kunt bepalen.
Per 1april, is geen geintje????
Gelukkig eindigt mijn abonnement met Ziggo ook op 1 april.
Alleen vanwege het horizon kastje, nu ook vanwege dat er geen Stingray meer is.
Jammer Ziggo dat je niet wat meer bij je klanten afstemt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Dit komt er in de plaats voor Stingray

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/xite-music-radiokanalen-nieuw-per-1-april-38035

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Dit komt er in de plaats voor Stingray

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/xite-music-radiokanalen-nieuw-per-1-april-38035
Verwijderd account
Niet van toepassing
xGarfieldx-Dave Hoe kom je daar bij, Ziggo stopt toch echt met Stingray, ik heb hier zelfs een e-mail over gehad:

ZIGGO trekt per 1 april stekker uit Stingray Music.

Beste luisteraar,

Vanaf 1 april zijn de Stingray Music kanalen (863 t/m 902) niet meer beschikbaar via Ziggo.

Wij vinden het erg jammer dat onze lange samenwerking met Ziggo gaat eindigen. Op dit moment werken wij hard aan een oplossing om ervoor te zorgen dat je kunt blijven luisteren naar jouw favoriete muziekkanalen.

Neem contact op met de Ziggo Klantenservice. wanneer u vragen heeft over de wijzigingen in het zenderaanbod.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik heb deze net ook binnen gekregen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik had hem al gecorrigeerd
avz
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stingray radio stond bij ons altijd op. Geen reclame, en ander geklets.
Puur muziek waar de radio voor is.
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
avz wrote:
Stingray radio stond bij ons altijd op. Geen reclame, en ander geklets.
Puur muziek waar de radio voor is.


Al eens gehoord van internetradio?
Dat zijn radiostations zonder DJ's online.
Zijn er miljoenen van.
Via TuneIn zijn ze te luisteren.
Bijvoorbeeld.

Mijn nieuwe versterker/receiver heeft internetradio d.m.v. TuneIn ingebouwd.
Zo luister ik zonder reclame naar radiostations die alleen maar prog-rock draaien ?

Misschien heb je hier iets aan.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
avz wrote:
Stingray radio stond bij ons altijd op. Geen reclame, en ander geklets.
Puur muziek waar de radio voor is.



Hey avz . Welkom hier!
Als iets weggaat, is dat nooit leuk. Gelukkig komt er iets moois voor in de plaats, in de vorm van XITE Music :-D.
Nu heb ik de zenders nog niet kunnen beluisteren, maar ik weet vrijwel zeker dat ook hier geen reclame tussendoor komt. Het zal heel vergelijkbaar met Stingray zijn ^^.

Heel jammer te lezen dat je bij ons weggaat. Mag ik vragen wat hier de aanleiding voor geweest is? Is er nog iets wat we voor je kunnen betekenen?
avz
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Veel problemen met de horizon. Al verschillende keren een monteur erbij geweest. Die geven elkaar de schuld, maar problemen blijven. Loopt vast, soms hard snerpend geluid, blokken in beeld. Ik heb. Er genoeg van.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
avz Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Theddy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Lycke Ziggo , Ik zie op de XLITE zender aanbod typisch voor de "middle of te road" publiek, heel gemiddeld aanbod, voor "Jan met de pet" commercieel enz... Geen synthesizer , Electronic, kanalen. En ga zeker het kanaal "Chill lounge" missen, wat ik al jaren op had staan. Dat maakte me heel kalm en ontspannen, wat nodig was in mijn stressvolle bestaan. Gaf dit kanaal een heerlijk rustgevende ontspanning. Juist DAT kanaal gaat weg !!!!!!! Bij XLITE heb je alleen prut kanalen o.a "Hollandse shit per strekkende meter" (zoals in de studio, waar ik als DJ werkte), we telkens opmerkten als we een uurtje Hollands moesten draaien. Vreselijk ! Je merkt echt dat de goedkope commerciële smaak van jullie managers zijn, die niet aan menselijkheid denken maar alleen aan het kille geld denken. Daar hoort inderdaad zo'n vreselijke A-culturele smaak bij. Ik denk dat ik maar naar een andere provider ga.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Vooral gaan dan :smiley:
Dan zul je erachter komen dat ook die gestopt zijn met Stingray.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Theddy wrote:
Lycke Ziggo , Ik zie op de XLITE zender aanbod typisch voor de "middle of te road" publiek, heel gemiddeld aanbod, voor "Jan met de pet" commercieel enz... Geen synthesizer , Electronic, kanalen. En ga zeker het kanaal "Chill lounge" missen, wat ik al jaren op had staan. Dat maakte me heel kalm en ontspannen, wat nodig was in mijn stressvolle bestaan. Gaf dit kanaal een heerlijk rustgevende ontspanning. Juist DAT kanaal gaat weg !!!!!!! Bij XLITE heb je alleen prut kanalen o.a "Hollandse shit per strekkende meter" (zoals in de studio, waar ik als DJ werkte), we telkens opmerkten als we een uurtje Hollands moesten draaien. Vreselijk ! Je merkt echt dat de goedkope commerciële smaak van jullie managers zijn, die niet aan menselijkheid denken maar alleen aan het kille geld denken. Daar hoort inderdaad zo'n vreselijke A-culturele smaak bij. Ik denk dat ik maar naar een andere provider ga.


Hey Theddy . Wanneer je favoriet weggaat, is dat natuurlijk nooit leuk. Dat begrijp ik wel.
Wat ik niet begrijp is dat je er bij voorbaat vanuit gaat dat er in het nieuwe aanbod niets zit wat aan jouw smaak voldoet. Ik zeg overigens ook niet dat het perse wel zo is, want ik ken jouw smaak niet en ook ik kan nog niet naar de zenders luisteren. Maar juist omdat het nog niet te beluisteren is, denk ik dat het niet eerlijk is nu al een oordeel te geven.
Je haalt bijvoorbeeld de "Hollandse shit" er uit. En inderdaad, er zitten zenders tussen die - op de naam afgaand - waarschijnlijk Hollandse muziek laten horen. Dit is bij Stingray ook het geval (Kanaal 866 tot 870, bijvoorbeeld).

Wie weet passen de zenders "Mellow beats", "Take it Easy" of "Pure Focus" wel helemaal bij jou. Ik zou zeggen; wacht het even af :-).

Uitgelicht topic