Vraag

Nieuwe forumindeling - topics sluiten niet altijd aan

• Komt op gang
  • 7 reacties
Zeer recentelijk is er denk ik een gewijzigde forumindeling doorgevoerd.
Het topic wat ik volg Gebruiken Internet beveiliging staat nu onder
"Hulp bij Internet en bellen - E Mail (alles over Ziggo Mail).
Mijns inziens moet deze verplaatst worden naar
"Hulp bij Internet en bellen - Computerprogramma's (alles over computerpr. tot internetbeveiliging).
De reden lijkt mij wel duidelijk :D

Dank

7 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hoi Hanno,
Bedankt voor je melding, heb deze doorgezonden naar een moderator. Die gaat er naar kijken en komt er waarschijnlijk nog wel op terug. Maar in ieder geval heel erg bedankt!

Fijne dag gewenst! (afgelopen woensdag hebben ze de community aangepast, klopt)
Reputatie 3
Badge
Bedankt, Hanno! Heb hem verzet, tijdens het omzetten zijn er enkele topics door het net geglipt. ;)

@EnergieBoy Thanks voor het melden. :)
Reputatie 4
Badge
Ik zie nog iets vreemds... Er zijn 2 reacties geplaatst, maar als je de topics doorloopt en deze dus nog niet opent, staat er dat er 1 reactie is gegeven.

Suggesties?

Greetzzz
Reputatie 3
Badge
Hmn, apart! Ik kan het hier niet reproduceren. Zou je eens screenshots willen sturen?
Reputatie 4
Badge
Dag Thijs

Als ik het werr zie doe ik dat... als dat me lukt;)

Maar het viel me gisteren ineens op. Is er veel geplaatst zal dat niet zo opvallen, want men zal de berichten dan niet allemaal tellen, maar in zo'n situatie zie je het natuurlijk meteen.

Misschien een eenmalig iets....?

:8

Goed weekend gewenst

Mvg. Willem
Reputatie 4
Badge +2
Die van Willem-A had ik nog niet gezien, maar de tellers zijn hier en daar wel eens traag. Dat heb ik al eerder gesignaleerd.
Reputatie 3
Badge
Misschien een eenmalig iets na het verhuizen. Heb enkele nieuwe topics bekeken maar zie het niet terug. Hopelijk dus inderdaad eenmalige 'glitch'. :)

Hetzelfde gewenst!

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P