Gesloten Sticky

***Huisregels van de Ziggo Community***


Reputatie 2
Badge
Welkom op de Ziggo community! De plek waar je met andere VodafoneZiggo gebruikers in gesprek kunt gaan over al je vragen en bevindingen.
Om ervoor te zorgen dat het forum een prettige plek blijft hebben we een aantal huisregels opgesteld.

Wat verwachten wij van jou?

Algemeen gedrag:

1. Je bent onder één forumaccount actief
2. Gebruik de naam ‘Ziggo’ of ‘VodafoneZiggo’ niet in je gebruikersnaam of logo, dit zorgt voor verwarring met de moderators
3. In je gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening staan geen provocerende of discriminerende uitingen
4. Denk goed na over je gebruikersnaam, want deze kun je zelf niet meer wijzigen. Als dit wel gewijzigd moet worden, kan een moderator dit voor je doen
5. Wees respectvol
6. Plaats geen berichten die erop lijken betrokken bent bij de organisatie

Plaats geen berichten die:
7. Commerciële/reclame links bevatten
8. Links naar illegale sites bevatten (zoals downloadsites)
9. Discriminerende uitspraken bevatten of provocerend gedrag vertonen
10. Seksueel getint zijn
11. Scheldwoorden of een overvloed aan leestekens en hoofdletters bevatten
12. Niks met het onderwerp te maken hebben of respectloos richting andere gebruikers/de moderators zijn
13. Onwaarheden bevatten
14. Persoonlijke gegevens bevatten zoals adres en telefoonnummer

Als je een topic opent:
15. Let op de forumindeling; plaats je bericht bij het juiste onderwerp
16. Formuleer een duidelijke titel bij je bericht
17. Plaats je bericht maar op één plek binnen het forum
18. Wees zo volledig mogelijk in de beschrijving van je vraag. Geef aan welke oplossingen voor je probleem je zelf al geprobeerd hebt

Omgang met moderators:
19. Wees respectvol richting moderators
20. Volg de aanwijzingen van moderators op

Privéberichten aan moderators:
21. Je kunt de moderators geen privébericht sturen. Als er privécontact nodig is, is dat vanuit het initiatief van een moderator.


Een ongepast bericht gezien?
Als je een ongepast bericht ziet, kun je dit bij de moderators melden door rechtsboven op het vlaggetje te klikken. Beschrijf dan om welke redenen je het bericht ongepast vindt en dan gaan de moderators beoordelen welke actie er nodig is om de huisregels te handhaven.
Alle berichten op de Community worden automatisch eigendom van de organisatie. Hierdoor hebben wij het recht om de inhoud van berichten te wijzigen en/of te verwijderen. Dit doen we nooit zonder een notitie.

Overtreden huisregels:
Bij het overtreden van de huisregels, krijg je eerst een waarschuwing van een moderator. Dit kan door middel van een belletje, privébericht, openbaar bericht of aanpassing van je bericht (met daarbij de reden). We gaan graag met je in gesprek om de reden te bespreken.
Gaat het te ver en kunnen we dit niet verhelpen door het gesprek aan te gaan? Dan wordt je de toegang voor de Community ontzegd en kun je niet meer actief zijn in de topics. Je ontvangt hierover altijd een e-mail van ons waarin we uitleg geven.

Wat kun je van ons verwachten?
Natuurlijk mag je van ons ook verwachten dat wij ons netjes gedragen. Vanuit Ziggo zijn er online moderators actief die ervoor zorgen dat de huisregels worden nageleefd, jij geholpen wordt met het vinden van een antwoord en dat het hier gezellig en waardevol blijft.
Wat je verder van de moderators kunt verwachten lees je in hier: De Ziggo moderators, wat doen ze eigenlijk?.

FAQ
Veelgestelde vragen over het gebruik en de opties van de community vind je hier: Welkom op de Ziggo Community! Zo werkt het



***Aangepast door moderator 26-06-2017***

Nog geen reactie

Help dit topic op gang
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics