@Be rtOverigens ben ik benieuwd waar die eigen bijdrage voor is want voor geen van de andere boxen in bruikleen betaal je een bijdrage. Misschien weet @Mark Ziggo iets meer. @
Ik ben best bereid om een extra boxje aan te schaffen voor op de slaapkamer. Nu kan ik nergens zien of er een HDMI kabel/scart aansluiting voor nodig is. Op de tv op de slaapkamer zie ik die ook niet. Wij zijn 2 meer dan senioren, dus dan wordt het voor ons wat ingewikkelder.
Ik ben best bereid om een extra boxje aan te schaffen voor op de slaapkamer. Nu kan ik nergens zien of er een HDMI kabel/scart aansluiting voor nodig is. Op de tv op de slaapkamer zie ik die ook niet. Wij zijn 2 meer dan senioren, dus dan wordt het voor ons wat ingewikkelder.
Dan moet er inderdaad een converter tussen. Stelling bouwen met 4 of 5 dezelfde humax decoders, lijkt wel geinig denk ik.
p.s voor de humax ir-fox zou ik niet de grijze kleur nemen, deze zijn in de regel al iets te oud, maar de zwarte. Of de 5100, als die op standby staan heb je ook nog een 5 klokken tot je beschikking. Ook wel leuk.
Teun
Als de NMA zijn zin krijgt is het maar de vraag of de FTA zenders nog blijven bestaan. Kans is groot dat die verdwijnen om plaats te maken voor de eventuele concurrentie.
@aac.peeters
De aansluitingen hebben deze vormen, maar kunnen in kleur verschillen:
scart
Jammer dat wéér de USB-aansluiting niet werkt, had je mooi een programma op kunnen nemen op een USB HDD, een gemiste kans.
Misschien iets voor een volgende firmware update?
Heb je al een account? Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.