Andre Linoge je schrijft dit:
"Wel kon ik een update installeren, dit ging niet door doordat de zender niet beschikbaar was."Hoe bedoel je dit? Als de Humax een goede ontvangst heeft kun je altijd de updates installeren. De reactie over het net beschikbaar zijn van de zender ontgaat me dus een beetje.
Maar is die update later alsnog uitgevoerd? En zo ja, is er toen zolang gewacht totdat de Humax zelf weer startte met de weergave?
Hoe dan ook, voer die reset, zoals ik deze noemde, toch eens uit en kijk dan eens hoe het gaat. Houd er wel even rekening mee dat je de instellingen wellicht weer even naar eigen smaak dient in te stellen. Zoals bv. het geluid op Dolby Digital, het automatisch uitschakelen bv. op uit etc.
Ik ben benieuwd hoe het gaat na de reset. Ik zeg niet meteen dat het zal werken, maar het kan wondere doen. Door de jaren heen heb ik daar, en zijn daar al heel wat issues mee opgelost.
Nogmaals succes!