Vraag

Digitale ontvanger krijgt geen verbinding


Reputatie 1
Hallo Ziggo, ik heb een digitale ontvanger aangevraagd voor m'n 2e televisie, maar ik krijg de melding geen verbinding. De aansluiting is op hetzelfde punt als de 1e (digitale) televisie. De 2e tv heb ik lang niet gebruikt vanwege gedoe met losse kabels. Ik gebruikte m'n iPad als 2e tv via Ziggo Go. Omdat Ziggo Go regelmatig bij me uitvalt wilde ik de 2e tv weer gaan gebruiken en heb ik dus de digitale ontvanger aangevraagd, maar de tv geeft geen verbinding aan, terwijl de kabels goed zijn aangesloten. Een tijd geleden is hier een monteur van Ziggo geweest, omdat de wandcontactdoos niet goed was. Nu herinner ik me dat hij een analoge kabel heeft doorgeknipt. Kan dat de oorzaak zijn ? Ik dacht eigenlijk dat het de kabel voor de slaapkamer was. Het kan best zijn dat ik de 2e tv sinds die tijd niet meer gebruikt heb.
Gr. Willy

2 Reacties

Reputatie 1
Na nog een poging is het toch gelukt !
Reputatie 7
Hoi @wil.taal
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Fijn om te horen dat het na een nieuwe poging is gelukt.
In ieder geval heel veel plezier met kijken 🙂

Reageer