Wie zijn toch die behulpzame leden met die grappige avatars? En wat vinden zij van onze producten en diensten? Tijd om daar achter te komen! Op donderdag 16 maart was de Ziggo Communitydag 2017.
Leerzaam & plezier
Wat hebben we gedaan? Nou, een heleboel! De dag begon met een gezamenlijke lunch en werd vervolgd met een presentatie over Customer Operations. Alle leden kregen gezamenlijk de HFC Netwerk workshop, waarin ze ook aan het werk werden gezet. Ja, het aanzetten van een F-connector is nog niet zo makkelijk 😉
Daarna werd de groep in tweeën gesplitst. De ene groep ging naar de ‘demoruimte’ waar ze een workshop kregen over onze product ontwikkelingen. De andere groep kroop in de huid van onze moderators.
Welke workshops stonden er nog meer op het programma? De workshop ‘High Internet voor Dumies’ en ‘Smart home’. Praten we over een paar jaar echt tegen onze koelkast? Uiteraard hebben we ook stilgestaan bij de Community zelf. Waar staan we nu en waar willen we in de toekomst naartoe? Van al die workshops werden we wel hongerig. Gelukkig stond het buffet inmiddels klaar en een klein borreltje.
En wat vonden de leden er zelf van? Een paar quotes:
“Wat een geweldige middag!! Wij willen iedereen bedanken voor deze mooie georganiseerde middag. We hebben weer veel dingen gehoord en kennis kunnen maken met de andere VodafoneZiggo helpers en moderatoren.”
“Ik wil iedereen van Ziggo bedanken voor een hele fijne dag. Ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen. We waren meer dan welkom. Heb er van genoten!”
“Top geregeld, gezellig, informatief, bedankt! Kan ik me al voor de volgende inschrijven?”
“Kreeg een soort "apple gevoel" maar dan geen fake 🙂 Zo veel jonge dynamische mensen met hart voor de zaak. Ik wist niet dat dit nog bestond. Goed om te zien!”
We lopen nu nog met een glimlach van oor tot oor. Waarom? Kijk hieronder zelf maar 🙂